The Rain!

Vítejte v rubrice jen a jen pro Ramina. Už bylo načase, right? *.*

Pamatujete na The Rain?
Aaach, jakby ne? *.*
Tak dnes tento short-film konečně zveřejnili na YT! Hoooraaaayyy!

Raminova postava se jmenuje Sam a právě se stěhuje do nového bytu. Ostatní nájemníci jsou z něj nesví, protože se zdá...well, podezřelý. Pečlivě se skrývá za závěsy svého pokoje, vede prapodivné telefonáty a je strašně hezký....dobře, to jsem přidala já. :D
Jednoho dne začne pršet, což se může zdát jako bezvýznamná okolnost, zvlášť v Anglii, ale vyjde najevo, že všechna ta nedůvěra k Samovi byla jen snůška drbů a paranoie...

V podstatě....ve chvíli, kdy jsem si říkala, že už se to začíná rozvíjet....to skončilo. Nějaké takové pocity jsem měla naposledy při sledování Marie Antoinetty s Kirsten Dunst, viděli jste to někdo? :D

Anyway....do deseti minut toho zase tolik nevnáčknete. A co je opravdu podstatné...
JE TAM RAMIN. :D

Připomínám, že Ramin má na svědomí ještě dva short-filmy a to děsivý Rope (na druhou stranu je tam ovšem ve sprše, you know....:D) a Dinner with Lucifer (u čehož ani sami tvůrci neví, kdy se zveřejní takže tak....:D ale zdá se, že Ramin tam bude záporák. Te-heee. *.*).

So....enjoy!



Komentáře

  1. Mně přijde, že  než se člověk rozkouká, je po všem. :D Chci říct: ty fámy o něm se ani nevyvrátí, taky je dost dobře možné, že od té doby tu paní ani její děti nikdo neviděl. :D

    OdpovědětVymazat
  2. To těžko. Sam je milý sympaťák. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, tak působil Raoul de Mornay úplně na každého. :DTýjo, Lotte, že se půjdem někdy takhle stříkat v dešti? :D

    OdpovědětVymazat
  4. Podstatou tohohle filmu je, že ne všechno je tak, jak se na první pohled zdá. Mají to v popisku. Takže....wrong, BJ, wrong! Stejně mám pocit, že se mě akorát jen zase snažíš naštvat. :DAž si pořídíš takový kryt na obličej! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ale vůbec ne! Jen když to skončilo, tak jsem si říkala, že to vlastně člověku nic moc nedá. Možná by stačil jen kratičký záběr na to, jak se ta paní se Samem docela obyčejně baví, víš, jak to myslím? Ale chápu myšlenku a líbí se mi Samovo nadšení z deště. Taky mám ráda déšť! :DTakové máme ve škole, jeden si půjčím na dobu neurčitou. :D

    OdpovědětVymazat
  6. To je to samé jako Rope....asi takové short-filmy hold mají být. :DFaktjo? :D Já chci takýýýýý! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkné. Normálně nemám moc ráda filmy typu "sami-si-domyslete-o-co-tu-vlastně-jde", ale tady je Ramin :) Ona si možná myslela, že je nějaký terorista nebo pašerák drog, a on si přitom chudák chtěl jen zastřílet vodníma pistolkama v dešti :D

    OdpovědětVymazat
  8. Ach ty lidské předsudky. Já bych ho domů pozvala hned! :D A víckrát :D

    OdpovědětVymazat
  9. no, kdyby fakt byl terorista, tak třeba jenom jednou... :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky