Nové fotky z Dánska

Při kontrole webových stránek Det Ny Teater jsem našla pár pro mě nových fotek, takže se s vámi o ně hned musím podělit. (A je to oficiální, jejich Raoulík je taky....je ve věku své Christine, that's fine! :D)


Obě Giryovy pohromadě at last! :D Dle novin a kostýmu z Only For You pod županem jde o scénu, kdy madame Meg sděluje, že Christine přijede na Coney. Ten kostým Madame Giry je fakt super, ale to rozeberu u jiné fotky. Z toho Meg nejsem zase tak nadšená, na druhou stranu je lepší, než ten v Londýně, kde byla Summer prakticky polonahá. Not fan of it.



What a dreadful town! Jsem uchvácena z kulis, které jsou elegantní až spektakulární, ovšem ne řvavé, což je dobře, protože vulgárnost se toleruje jen pro Phantasmu. :D Škoda, že slova chvály nemohu pět i na kostýmy, ovšem kromě Raoula, který je takový neutrální se mi ani Christinin ani Gustíkův nelíbí.
První setkání Raoula a Madame Giry. Vidíte ten její kostým? Ty hodinky, brýle na stužce, fakt, že má šedivé vlasy takže už není tak děsivě od hlavy až k patě černá...:D I ten vzor na sukni....baštím to. :D Raoul je...kníratý lázeňský švihák. :D
Why does she love me, kraulíkova chvilka s Meg. Inu, tohle je lepší paruka než v Austrálii, still ne tak dobrá jako v Londýně, kde ji měli suprčupr udělanou, že vypadala jako mokrá, takže pasáž, že se právě vrátila z moře byla uvěřitelná. Kostým se mi nelíbí, ale to už je klasika. V Londýně se mi taky nelíbil v Austrálii taky dvakrát ne. Hm. A nesedí u baru, novinka. :)
Don't get me wrong. I adore Meg's wig, ovšem přijde mi poněkud úsměvné, že se Meg rozcuchá při plavání v moři, pak jde na scénu, takže se načeše, načančá...a pak se ze zoufalství, že Erik se na ni opět vykašlal rozcuchá identicky jako předtím? :) A s tím kostýmem...prostě není můj styl, není to žádná křivda na australské produkci. :)
K téhle scénce jsem se již vyjadřovala v předchozích článcích, nicméně - nač to třeštění očí, Louise? V téhle scénce? Seriously? Mám pocit, že v Austrálii v BTP třeštil oči i Ben ale u Fantoma mi to přišlo méně zvláštní. Pořád zvláštní na tuhle scénu, ale méně zvláštní. Mám pocit, že u Christine bych takovou mimiku brala tak maximálně v případě, kdy jí Gustíka strčí na zábradlí, or když ji postřelí. :D
Dobrá, vím, že hodně podobnou fotku jsem sem už taky already dávala. Ovšem, podívejte se, jak jsou sladcí!!! Aww! All my E&C feels, guys! Jen tu Erikovu masku stále rozdýchávám...

Komentáře

  1. :D černá vdova Giryová, Fantomova maska a věk Christine, to je bez komentáře :D ale proč má Raoul úchylnej proužkovanej oblek??? a nějak se mi ta dánská Meg zdá velmi nebezpečná...

    OdpovědětVymazat
  2. Lázeňský švihák je to! :D
    Vypadá trochu zlověstně, že? :D

    OdpovědětVymazat
  3. trochu? no, trochu víc :D to není lázeňský švihák! to je úchyl nebo sňatkový podvodník!

    OdpovědětVymazat
  4. Zas tak moc ne. :D
    No, jak myslíš. ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Tu masku jsem taky ještě nerozdýchala.

    OdpovědětVymazat
  6. Vítej do klubu! Máme sušenky! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Ja si nepomôžem, mne je jednoducho celá dánska produkcia neuveriteľne sympatická! :) Príde mi oveľa logickejšia v detailoch a proste- sú to ňuňáci. Len keby som im niečo rozumela. Páčia sa mi kostýmy- aj Christinine šaty v What a dreadful town!, aj Giryovej sivé vlasy, aj Raoul je ňuňák, proste všetko. (:

    OdpovědětVymazat
  8. V čem je logičtější, to nechápem :D

    OdpovědětVymazat
  9. V tom, že na to vybrali vekovo správnejších hercov. Podľa mňa. Je to o desať rokov, Christine nemôže vyzerať stále rovnako mlado a zmeniť len účes. Giryová nemôže mať sústavne čierne vlasy, veď prepána, bola stará už v POTO nie ešte v LND, takže ak si ich nefarbí, musia byť sivé. A tak. Neviem, Dáni sú mi sympatickí a pripadá mi, že to všetko najviac dotiahli do detailu. Nehovorím, že londýnska nie je stále moja najobľúbenejšia, to sa nikdy nezmení. Ramierra! :D

    OdpovědětVymazat
  10. To jistě, i když Christine měla být ve FO velmi mladičká, takže to by zase tak nevadilo, kdyby byla mladší :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky