Cooking with Marge

Video posledního týdne roku 2012 bude poněkud netradiční, ovšem brilantní a superskvělé, guys!!!
Cooking with Marge je v podstatě netradiční vaření se Sierrou a Marge je přezdívka, jakou jí obsazení Les Mis říká. Proč, to se mě neptejte, after all kamarádi si dávají zvláštní přezdívky, mohla bych na toto téma psát romány. ^^
Naprosto mi z toho vhrkly slzy smíchu do očí, Boggess the Goddess! :D
Za dokonalé ozvučení potlesk pro Josepha Millsona. Originálního Raoula v LND. Zjistila jsem, že v těch jménech začínáte mít trochu zmatek. :D


Komentáře

  1. Oh God! Dlouho jsem se tak nepobavila! :D Sierra je prostě... bláznivé sluníčko, které umí z jednoho kapesníku učinit skvost! :DJo Lotte... Chtěla jsem se tě zeptat, jak že se jmenovalo 26té výročí Fantoma?Jo a přišel ti můj mejl?

    OdpovědětVymazat
  2. Ona je naprosto dokonalá :D :DOu, ou o čem teď přesně mluvíš? :D Confused a bit :DAno, ano. Psala jsem ti na blog, že už jo. Děkuji. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Boggess Goddess! Jak výstižné!No mám na mysli jak Ramin a Sierra zpívali  společně písně z Fantoma, myslím že Whishing a MOTN a možná ještě nějaké... Jak tam Sierra byla navlečená do Whishing kostýmu ale bez paruky... Teda nejsem si jistá jestli to bylo k výročí, ale mám ten pocit. Psala jsi tady o tom nejméně tři články a já to teď nemůžu najít... :D

    OdpovědětVymazat
  4. Classic Brits to bylo :)

    OdpovědětVymazat
  5. Žjova! To vypadá jednodušší než hrníčková kuchařka! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Nožejo! :D Přesně něco pro mě :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky