Jak slavili...

...Vánoce naše muzikálové hvězdy? :) Let's see! :)

So...kdo miluje Sierřiny výrazy, tak jako já? :D

A takhle v Soulu slavili Anthony Downing a Claire Lyon a nejen oni. :)
Christinin tradiční vánoční kostým v Londýně letos nosila Anna O'Byrne. :)
Nadim Naaman's excited Christmas face! :D
Sofia Escobar a její snoubenec Gonzalo Ramos. :)
Velkolepý vánoční stromek Earla Carpentera :D
Ballerina's Christmas :D
A tahle je sice z loňska, ovšem je to nesktučně cute Tamierra moment. :))
A to je ještě...fijo, docela stará fotka. To se debatovalo, jestli jsou opravdu spolu nebo ne. :D
Kterak Sierra Tamovi nadělila very first experience with 3D. :D
Opět z loňska, ale zkrátka a dobře - Sierra rocks! :D
Sierra a Niamh, aneb slečna Fleck nakonec Christine přeci jen vzala na milost. :D
A takto si Sierra vyzdobila šatnu v Las Vegas. :)
Ramierra presents....nejlepší dárek pod stromeček století! :D
Loni Sierra dostala modřinu, jako památku na pětadvacítku FO. :D
Hugh Panaro si nadělil sushi! :D
Přejídačku si nadělilo i obsazení tour! :D
Claire Lyon by si přála pejska, jak sami vidíte...no, tak snad příští rok už se Santa slituje. :D
Zato LND ladies by si asi rády nadělily botičky, zdá se...:)
Ve znamení splněných snů...aneb Sierra se konečně setkala se svým vzorem Barbrou Streisand!
"Toto se líbí uživateli Sierra Boggess." :D :D

Komentáře

  1. Wáááááu! Žůžoidní! Sierra je boží a skvělé, jako obvykle... Mimochodem, už jsem ti říkala že jsem si našla cestu k její písni Love never dies? Tady jde o to, že Sierra má úplně jiný hlas než Anna a dává důraz jinam a jinak než Anna a vzejde z toho to, že jsou obě úplně geniální a já jim můžu jen tiše závidět...Proč má ten maník na první fotce napravo od Sierry na čapce nápis Sweeney Todd? Pokud vím, toto čestné přízvisko vždy náleželo Johnymu...? :/Jů, punčochy s maskou! Já chci takýýýý! :DPočkat, neměl ten  Christinin tradiční vánoční kostým (který Aničce mimochodem moooc sluší) mít ještě něco zelenýho?A Tamierra je naprosto nádherná a dokonalá!PS: fůůůůůj sushi!

    OdpovědětVymazat
  2. Neříkala jsi mi to, nicméně jako správný fanoušek Sierry ti k tomuto uměleckému pokroku gratuluji. :D :DManík? :O :O :O To je OLC LND Raoul Joseph Millson!!!Me too :DVšak má na závoji :DYes!!!Nevím, sushi jsem nikdy nejedla. Ale Hugh je z něj nadšen, zdá se :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak při pohledu na "Velkolepý vánoční stromek Earla Carpentera" jsem se málem zadusila cukrovím :DA Sierra má krásné vlasy, takové chci taky :D

    OdpovědětVymazat
  4. Nadim je kouzelný! Vypadá... no, jako na Vánoce :D

    OdpovědětVymazat
  5. Lotte? Snad nevyzním jako víla rejpalka, ale... našla jsem asipřeklep. "slavili" - hvězdy. Nezlob se, já jen... jsem na češtinu trošku ujetá. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Překvapivě...:DAch, jistě, hm...:D

    OdpovědětVymazat
  7. [2]: Oh, děkuji, nemusíte hned tleskat všichni! :D No jo, dalo se to ode mně čekat, já si kvůli Barbary oblíbila - a to setsakramentsky hodně (pomoc!) - Hadleyho!OLC? Whats this? Ale to nevysvětluje toho Sweeneyho!Of course!Já měla zálusk na něco více zelenýho, hodně zelenýho... Myslela jsem že měla mít tu mašli napůl červenou a napůl zelenou ne?Of course! :)Hugh zaslouží bobříka odvahy![5]: To jsme dvě! :D Já už se rejpat odnaučila, když jsme se kvůli tomu s jednou kámoškou do krve pohádaly... Možná by to prospělo i tobě :)

    OdpovědětVymazat
  8. To by mě zajímalo, odkud tu modřinu Sierra slízla... Nebo od koho.

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: Já ale nerejpám často, žene, Lotte? :D Jen... když chce člověk studovat češtinu, aby mohl dělat korekce knížek, protože ho štvou chyby v literatuře... :D

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Kdybys byla takovej ňákej odbyla bych tě se svým "kecy v kleci", ale protože jsi to ty BJ, pokusím se vzít na vědomí že nerejpáš často...

    OdpovědětVymazat
  11. OLC = original London cast. Nevím, proč tam má ten nápis, to spíš vědí Tam nebo Sierra, proč mu to tam napsali. Prý se ten muzikál bude otevírat, či dokonce už otevřel v Adelphi (to je ironie, tam se hrálo LND), tak třeba tam bude nebo už dokonce hraje...:)Mašle na vánočních šatech je už pěkných pár let vždycky jen červená, bohužel :)Neboj, BJ, nikdy nerejpáš, jen taktně upozorňuješ :D

    OdpovědětVymazat
  12. Tu Barbru Streissand jsem nejak prehlidla.. Chapu, ze byly na jejim koncerte pouze? :)..

    OdpovědětVymazat
  13. [11]: Jo vlastně! Mohlo mě to napadnout! Spíš mi to znělo jako nějaká zkratka fotbalového klubu :DNo dobře no... Red, the color of desire... Musím se s tím smířit! :D

    OdpovědětVymazat
  14. [12]: Nene, ona se s ní i setkala, jen z toho nezveřejnila fotky. Vím, že jí visí jedna na zdi v její šatně, když jsem jí šmírovala šatnu během rozhovoru s ní. :D V tom samém rozhovoru i vyprávěla, jak si s ní potřásla rukou a tak...:) Ten rozhovor jsem sem dávala, je jen o pár článků níž, myslím...[13]: Všechno možné, když si obsazení občas zahraje Les Mis vs Phantom :DCo se dá dělat :D

    OdpovědětVymazat
  15. [11]: žjova, vážně působím taktně? To se mi líbí, že se mi to opravdu daří, děkuji! :DNedávno říkali v televizi, jak nerada chodí Barbra na vařejnost a nesnáší podpatky a novináře. V té reportáži byla docela nepříjemná :D

    OdpovědětVymazat
  16. Není zač :D :DAjejda :D tak to je opak Sierry :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky