Backstage mix 5

V poslední době se toho mezi muzikálovými herci událo poměrně hodně. Není se ostatně čemu divit, máme čas Vánoc a to mám vždycky hodně práce. No, vždycky. Zatím jsem Vánoce s Lottelandem prožila jen jednou ale....aspoň jde vidět, že už si na busy Christmas zakládám tradici, eh? :D


Takže, hm....kdo uhádne čí je to stromeček?



So guys, je mi ctí vám představit Eliase Lawrence Webba, synka Tabithy Webb, jejíž těhotenství, pokud si pamatujete, jsem zde také zveřejňovala. Jak ten čas letí. :)


Marni už dali u Majestic Theatre plakát, když je teď tou leading lady. S Kylem. Te-he-heeee. *.*


A vítězkou s nejvíc cool adventním kalendářem se stává....GINA BECK! :D


A takhle vám Layla Harrison předvádí novou paruku pro londýnskou Meg! ^^


Světová tour dorazila do Soulu! :)


Ze Sierry se během jejích days off stala vesnická holka. You go, girl!!! :D

A když jsme u Sierry, Sierrou budeme pokračovat. 'cause I love her. Menší kapitolka s názvem Sierra z dob The Little Mermaid. Aneb třídím si složku. :D




































































Vyčerpávající, right?!
A to jsem ve třízení složky ještě zdaleka neskončila. ;)






Komentáře

  1. Ten stromeček tipuju, že je:
    1. Raminův
    2. Kylův
    :)To miminko je nádherný :)

    OdpovědětVymazat
  2. hezký stromeček ;) ty Lotte, kolik fotek obsahuje ta tvoje složka? :D

    OdpovědětVymazat
  3. Let me see...7 460 fotek a 159 složek. Wow! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Uchrm... Tolik? :D Ach jo... Sierra je dokonalá, jako vždycky! :D

    OdpovědětVymazat
  5. To jsem jich nedávno dost promazala :D
    Jako vždy, jojo :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem zvědavá, kdy se taky dostanu k třídění složek.:D

    OdpovědětVymazat
  7. Kyle už má nazdobený stromeček? Nějak brzo:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Oni si ho tam všichni slaví nějak brzo čím dál tím víc lidí dává na Twitter obrázky svého stromečku...:)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky