Podzimní pohádka o Barbaře Jane: Kapitola 7: Za vším hledej Kyla

"Ne. Absolutně ne. Zapomeňte na to." Trista Moldovan v kovbojském oblečku si zkřížila ruce na hrudi.
Barbara se naštvala. "Kyla a Lotte jsi tam pustila!"
Trista zčervenala. "Nene!"
"Jojo!"
"Heleď, Tristo, každý ví, že jsi je tam pustila." pronesla Sofia s odkašláním si.
"Ahááá! To je ono! Kyle! Pustila jsi je tam, že se ti líbí Kyle!" pronesla Barbara dramaticky.
Killian si uhladil vlasy. "Já nic?" *mrk mrk*
Tristě došla slova. "A-ale....."
"To nic, Tristi, to nic. Nemusíš odpovídat. Pusť nás ke královně." pronesla Barbara medovým hláskem.
"Nemůžu." špitla Trista.
Barbara ji vzala kolem ramen. "Chápu, Kyle se na tebe usmál a už jsi byla jako večerníček, však se znám s Lotte, ne? A věř mi, Katie Holmes je jen takový omyl, ty a Kyle jste prostě zrozeni k tomu být spolu spolu, mám-li citovat Lotte, jenže jestli chceš ještě někdy Kyla vidět živého a zdravého, musíš nám ukázat cestu ke královně. Já tě prosím."


"Come on! Já tě Aslanovi neprásknu!" Sofia poskakovala na místě jako ping-pongový míček.
"Teda, ten odznak udělal hodně, což?" Barbara se obrátila ke Killianovi.
"Cožeto?"
"Nojo, vždyť tys to prospal!"
"BYL JSEM V BEZVĚDOMÍ!"
"Já jsem tady." pípla Trista, která stála uprostřed a začínala mít hlavu jako balón.
"Ojé, promiň!" zakřenil se Killian.
"Prosím, řekni, že nás tam pustíš! Je tam můj manžel a já musím jít za ním! Hadley mě potřebuje!" Barbara se zatvářila jako štěňátko, které je samo na Vánoce.
"Nechte mě jít s vámi. Ukážu vám cestu, jen mě nechte jít také." řekla Trista chvějícím se hláskem.
"Cože?!" vyhrkli Barbara, Killian a Sofia součsně.
Killian zakašlal, ale znělo to spíš jako "ehm-zabouchnutá-do-Kyla-ehm".
"Takže. Když tě teď vezmeme sebou tak...."
"Ukážu vám cestu ke královně."
Killian a Barbara se po sobě krátce podívali, ale jasno měli okamžitě.
"Tož, vítej na palubě Titanicu, Tristo!"

Komentáře

  1. Kluci? Zajistěte zbraně, zatím se střílet nebude. Enjolrasi, slyšíš mě? ASPOŇ TU PIFPAFKU SKLOŇ!!! Díky.Táááák! Hele, pohádka! Supéééér! :D Zaprvé: ta koláž je super, ona tam má přesně pasující výraz :D. Zadruhé: Killian je prostě moje zlatíčko! Zatřetí: nechápu, jak je možné, že ji tak ohromil Kyle a Killian nic, ale jsem za to ráda. Když už má jít s námi, aspoň mi ho nebude oblbovat... :D

    OdpovědětVymazat
  2. Enjy by po mě stejně nikdy nevystřelil, to máš marné!! :PZaprvé: děkuji, taky jsem si říkala, jak to krásně odpovídá :D
    Zadruhé: Ano, Killian rocks! :D
    Zatřetí: Hold je tak mimo z Kyla, že nic víc nevnímá, to se stává. :D :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tos ho neviděla. Musela jsem mu tu zbraň zabavit. Ten jak se jednou něčeho chytne... :DZaprvé: Jo, úplně přesně. Skoro jako tvůj večerníček. :D
    Zadruhé: Ne nadarmo patří mezi "mé chlapce" :D
    Zatřetí: Plně chápu. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Nene. Enjy by mi nikdy neublížil. Like never!Zaprvé: Řekla bych, že až úplně jako on :D
    Zadruhé: Ooof course :D
    Zatřetí: Až po tom, co si to převedeš, hm? :D

    OdpovědětVymazat
  5. "Nojo, vždyť tys to prospal!"
    "BYL JSEM V BEZVĚDOMÍ!" :DChudák Killian, on tak trpěl a nikdo ho nebere vážně :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ještěže ani Killian se nebere moc vážně ;D

    OdpovědětVymazat
  7. [4]: Vypadalo to jinak... :D
    Well, převést si to musím, to jistě chápeš... :D[5]: Lotte přehání. Ve skutečnosti jsem na něj taková niky nebyla. :D

    OdpovědětVymazat
  8. Ty jsi totiž mnohem horší :((( :P

    OdpovědětVymazat
  9. Ale to přece... vždyť tohle... Killiane, že to není pravda? :'(

    OdpovědětVymazat
  10. Není. Killian říká, že ne, protože kdyby byla, prý by se mnou už dál nešel. Tak.Fíjo, stejně je zlatíčko. On se mnou přece vůbec jít nemusel!

    OdpovědětVymazat
  11. Tož, vítej na palubě Titanicu, Tristo! :D :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Killlian ani nemá na výběr, než prostě jít dál, none? :D

    OdpovědětVymazat
  13. Ovšemže má. Nemusel se mnou chodit už od začátku nebo se mohl odpojit ve chvíli, kdy mu přišlo, že už fakt jde do tuhého...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky