"Fantomova zpověď" II. (Fantomácká nej)

Druhý díl projektu Fanty. :)


1. Nejkrásnější filmové zpracování?
Tedy nevím, jestli se to počítá, ale DVD z 25. výročí Fantoma v Royal Albert Hall. Zfilmované to je, na DVD a na Blu-ray to je taky, v kinech to bylo jakbysmet...myslím, že by se to rozhodně počítat mělo! :D

2. Filmové zpracování, za které byste pověsili režiséra hlavou dolů na lustr.
Ta verze, jak je tam Erik vypadá jako Lucius Malfoy z Harryho Pottera a ani nemá znetvořený obličej.

3. Filmové zpracování nejpřesnější podle knihy od Lerouxe.
Němý Fantom s Lonem Chaneym. Z toho, co jsem zatím viděla se knihy snažilo držet nejvíce.

4. Kniha, co si zaslouží vaše upřímné "Páni, nejlepší kniha".
No přeci ta, od pana Lerouxe. :) Bez ní by nic nebylo...

5. Za jakou knihu byste autora zmlátila danou knihou?
Hehe. :) S tak rozčilující knihou jsem se tedy ještě nesetkala.

6. Jaký obal knížky se ti nejvíce líbí?
Té, kterou jsem poprvé držela v ruce. Takže taková zelená a Fantom na ní má obrovský klobouk. :D

7. Jaký obal od DVD se ti líbí nejvíce?
Opět ten z 25. výročí londýnské produkce Fantoma.


8. Jaké bylo vaše nej divadelní představení.
Kéž by nějaké bylo...

9. Jaké bylo nejhorší divadelní představení, na kterém jste byly?
Stejná odpověď, jako ta přechozí. :D I když to nejhorší bych možná oželela. :D

10. Jaký herec nejlépe ztvárnil Fantoma opery?
Muzikálový herec Ramin Karimloo. Má úžasný hlas, který bychom klidně mohli přisuzovat Andělu hudby, stejně tak umí být ďábelsky šílený a bez problémů zabít člověka. Na druhou stranu je to citlivý člověk, chovající něžné city k mladé Christine a v jeho projevu Erika se projevuje i jistá nesmělost z kontaktu s ní, protože Erik takové city nezná.
Jeho počin při "Final Lair" je už u mě legendární, vždycky si čekám na ten moment, kdy Christine zpívá tu pasáž těsně před polibkem. Miluju, jak zoufale přikývne na slova "what kind of life...." a jak šokovaně vytřeští oči, když zpívá "you are not alone". A taky jak si tak hraje s prsty. Všimli jste si, že to dělá dost často? I jako Enjolras při 25. výročí Bídníků....ale to odbočuji. :)

11. Jakého byste za herecký výkon zavřeli do katakomb na pospas Erikovi?
Toho již zmiňovaného blonďatého Erika.

12. Nejlepší Christine?
Sierra Boggess. Získala si mě už jen tím, jak moc a správně uvažovala o Christine. Viděla jsem a četla rozhovor, kde udělala podrobný rozbor jak Christine ve FO tak LND a četla jsem to či pozorovala s ústy dokořán, protože ona měla ve všem naprostou pravdu a já si musela se zarděním přiznat, že ani já jsem se nad ní tak dalece nazamýšlela.
Má ten nejsladší hlas na světě a její herecký výkon je zkrátka dokonalý. A to byla pro roli Christine tak podceňovaná. Jak sama říká. "Každé pochyby mě jen posunuly kupředu, abych jim dokázala, že na to mám!" Máš Sierro. :)

13. Christine, která nebyla Christine?
Asia Argento.

14. Nejlepší Raoul.
A opět Ramin Karimloo. Miluju toho chlapa. :) Slyšela jsem jeho audia jako Raoula a nejde si nezamilovat jeho vášeň a zápal, které této roli dal. Udělal z něj pravého prince na bílém koni, který by pro svoji princeznu udělal cokoliv.
Také jsem viděla pár jeho záběrů jako Raoula a ty blesky v jeho očích, které vrhal po Fantomovi (hrál ho zrovna John Owen-Jones) když mu okolo krku hodil pandžábské laso. Neuvěřitelné. :) Pro Raminovy oči mám velkou slabost, ale to zase odbočuji. :D

15. Jaký Raoul, by si zasloužil to pandžábské laso?
Hmm...žádný Raoul, kterého jsem dosud viděla se mi nezdál špatný. Jen mi v muzikálu vadí, když se herec zapomene a pasáž "let me see her!" zpívá tónem, jako by uvažoval, co si dá na oběd. Už jsem to tak párkrát slyšela a to opravdu není ono...

16. Neoblíbenější vedlejší postava.
Meg Giry. Přehlížená tichá myška ve FO, což mě mrzí, protože by zasloužila více prostoru a zajímavější dějovou linii.
V LND v ní její přehlížení překypí a proto se tomu konci ani nelze divit. Je mi jí vždycky tak líto...

17. Nejneoblíbenější postava s vedlejší úlohou.
Přemýšlím a...nic. Ne vážně, nedovedu si představit, že bych nějakou roli třeba vymazala, už by to nebylo ono. :)

18. Jakou postavu, které se tam sotva mihne, máte nejraději?
Hm, uhm. Líbí se mi ten kostým opičky v Masquerade, jak si od Christine vypůjčí masku. Tehee. :D Už zase mluvím jen o verzi na scéně, ale já jsem.....zarytá webberovkyně. :D

19. Jaká ti tam nejvíce vadí?
Asi nikdo. Každý je tam pro svůj účel.

20. Která kamarádka je nejlepší na pokec na téma Fantom opery?
Barbara Jane, Ellanor, Fanta. Aneb mé nejdražší blogerky. :)

21. Kterou pasáž o Erikově životě máš nejraději? (ať už z knihy nebo filmu)
Když ve Final Lair v muzikálu zpívá o své masce, jeho prvním kousku oblečení....nejraději bych ho v tu chvíli objala. :(

22. Která ti nejvíce vadí?
Když Raoul nařizuje policistům, aby stříleli tak, aby zabili...

23. Nejlepší místo, kde můžeš vplout do jeho světa.
Tak to máme 45-ti minutovou cestu autobusem, hodiny statistiky...plno příležitostí.

24. Co je to nejlepší, že znáš Erika?
Co z toho jen vybrat jako nejlepší? Je toho opravdu strašně moc, ale jako hlavní bych označila, že je to můj krásný, krásný únik z reality. :)

Komentáře

  1. Jeee, ja jsem tam taky, jaka cest :o)..

    OdpovědětVymazat
  2. JÁ JPATŘÍM EZI NEJDRŽÍ BLOGERKY!!!!!!!!!!!!
    tak takovou čest mi ještě nikdo neprokázal....

    OdpovědětVymazat
  3. a asi mas i rekord v poctu preklepu ve vete.. sotva jsem to rozlustila :o)..

    OdpovědětVymazat
  4. to víš.. nadšení se musí nějak projevit, ne? a psát bezchybně na počítači neumím.. vždy přidám nějaké to písmeno či naopak nějaké  uberu

    OdpovědětVymazat
  5. [5]: To ja je prehazuju, a kdyby jenom ob jedno misto :)..Holky, musim odbocit, protoze nevim, kam jinam to napsat... z tohoto mi ted stoupl tlak:
    http://modnipeklo.cz/2012/03/jak-vznikaly-saty-do-opery/

    OdpovědětVymazat
  6. Na takové vyšívání bych si ale netroufla. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem ráda, že jsem tě potěšila, Fanto. :)To jsou ale šatičky! :)

    OdpovědětVymazat
  8. No ja uz jsem neco vysila, ale taky bych si netroufla.. rozdychavam to jeste ted.. uff.. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Co ti vadí na Raoulovi co se snaží chránit celou Paříž před vrahem, to mi teda řekni! :-/ :D
    Já se hluboce omlouvám, že jsem uvedla jen a pouze Lotte, samozřejmě není jedinou blomarádkou (ano, to je sloučenina slov blog a kamarádka :D), jen jsem se chtěla držet toho jednotného čísla v zadání, snad jsem nikoho neurazila :DTýýýjo! Ta musela mít propíchané ruce! :-O

    OdpovědětVymazat
  10. Jisteze ne :o)..
    No ja jsem ted dodelavala kosili a nakonec jsem udelala na limci pekny krvavy flek, jak jsem se pichla do prstu.. achjo, aspon ze uz je hotova..

    OdpovědětVymazat
  11. Chce zabít Erika, to mi vadí.
    A ano! Zapomněla bych, poděkovat za zmínění mě! Potěšilo to. :)

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: A do roka se narodí dceruška, bude mít rty rudé jako krev a pleť v barvě té košile. Tak upřímně doufám, že nebyla kostkovaná :D[12]: A Erik chce zabít jeho a všechny kolem! Raoul je zachránce! :P (Jako David Hasselhoff :D)
    Ó, i já děkuji! :)

    OdpovědětVymazat
  13. :D :D :DJenže on ho chce zastřelit. :(

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: co to ? šmarja panno.. kosile byla bila, ale nestras.. nestras... z ceho to vlastne citujes?

    OdpovědětVymazat
  15. [14]: A proč asi? Protože se bojí o svou milovanou a protože je fantom nebezpečný. Neříkej, že ty bys to na jeho místě neudělala, kdybys na to měla tolik odvahy co on![15]: Normálka, ze Sněhurky, none? :D
    Tak to je ještě dobrý, když byla bílá... :D

    OdpovědětVymazat
  16. Já bych teda Erika zastřelit nechtěla, hloupý dotaz.

    OdpovědětVymazat
  17. [17]: no to bysme Te asi nemely rady :o)..

    OdpovědětVymazat
  18. [17]: Vždyť už jsi to udělala a to tě ani nijak neohrožoval! :D
    Já si prostě stojím za svým - Raoul je hrdina!

    OdpovědětVymazat
  19. Da se nekde dohledat ten rozhovor, o tom jak Sierra uvazovala o postave Christine?[16]: Snehurka? No teoreticky proc ne, cerne vlasy po Honzovi, bleda jak reditelka vapenky po mne :o))[19]: Kdyz je teda hrdina, tak by taky mohl byt pozorny manzel trochu driv, nez jde do tuheho, none? :o)..

    OdpovědětVymazat
  20. Lotte to tu měla někde v nějakém článku, ten rozhovor...No vida, třeba dceruška i přivede domů toho price :DAle noták! Vy jste na něj hrozně zlé a pořád byste hledaly chybu jen u něj! On Christine zachránil, neváhal nasadit pro ni život - a pak musel vidět, že přes to všechno to není on, na koho jeho choť myslí. Chudák Raoul!

    OdpovědětVymazat
  21. Je to v rubrice Video týdne, když uvažovala o Christine v LND, zkusím pohledat, kde uvažovala o Christine v POTO, ale už je to dlouho co jsem to četla...
    Já nejsem na kraulíka zlá! Jen nemůžu číst, jak se navážíš do Erika, to je celé. :D

    OdpovědětVymazat
  22. Já se navážím do ERIKA?! :-O
    No mě snad vomejou!

    OdpovědětVymazat
  23. Hele, klid. :D Ale pryč s vrahem atd...? :D

    OdpovědětVymazat
  24. Líbila se raoulistická obálka? O:)

    OdpovědětVymazat
  25. Ani slovo "ohromně" není dostačující! :D

    OdpovědětVymazat
  26. (pořád čekám, co mi provedeš za poznámku "Ramin smrdí", co jsem na zkoušku přihodila na obálku :D)

    OdpovědětVymazat
  27. Myslela jsem si to. :DZvolila jsem zajímavou reakci. Budeš čučet. :D Jak říkám, strávila jsem nad tím dopoledne. :D

    OdpovědětVymazat
  28. Ale je to taková barabizna! Dům s tak zvučným jménem by se měl zvelebit! :DOjé. Pamatuj, že jsem nic tak hrozného neprovedla! :D (Bojííím! :D)

    OdpovědětVymazat
  29. Však ty už to zařídíš! :DMuhaha! Že nět? :D

    OdpovědětVymazat
  30. Taky že jo! Kde stojí ta úchvatná budova? :DNět! A - a - jsem nevinná! :D

    OdpovědětVymazat
  31. V Plymouthu. :DVinna v plném rozsahu viny. *prááásk kladívkem do stolu* :D

    OdpovědětVymazat
  32. Aha. A kdes k tomu zrovna ty přišla? :DNéééééé! Néééééé! Nééééééé! Jsem nevinnááááááááááááááááááááá!
    No prosím, jako Maďarka v Chicagu! :'(

    OdpovědětVymazat
  33. Twitter. :DPředvedeš nám baletní zmizení? :D

    OdpovědětVymazat
  34. Ach tak. :D Já netwitteruju, tím to bude :DNedělej si srandu, vždycky mě z toho mrazí :D

    OdpovědětVymazat
  35. Jo, to bude ono. :DJsem necitlivá, že mě ne? :D

    OdpovědětVymazat
  36. Přicházím o hodně? :DAno, to jsi!

    OdpovědětVymazat
  37. Hm, asi bych měla začít. Ne že bych u počítače trávila málo času :DAle jojo! Maďarka byla jediná nevinná a...!

    OdpovědětVymazat
  38. Ona byla jediná nevinná? Nevím, už jsem to tak dlouho neviděla, že si to nepamatuju. :D

    OdpovědětVymazat
  39. Má pravdu, jediná nevinná a jak dopadla..

    OdpovědětVymazat
  40. Nojo, všechny ostatní byly vražednice! Ona ale neměla toho kecálistu právníka (teď nevím, jak se jmenoval :-/)

    OdpovědětVymazat
  41. Vážně si to budu muset zase někdy pustit! No, však test Amandy S. jaká bude Cosetta už jsem za tento víkend stihla dokončit, tak příští víkend mám volný! :D

    OdpovědětVymazat
  42. No, dělala jsem průzkum té Amandy asi Seyfried, či jak bylo to příjmení v rámci testu, jaká bude Cosetta. :D

    OdpovědětVymazat
  43. Noták! Cosetta v budoucím filmu Bídníků! :D

    OdpovědětVymazat
  44. Aha. Ahá! :D
    A prospěla s vyznamenáním? :D

    OdpovědětVymazat
  45. Jo! V prvním filmu mě neoslnila, asi proto, že tam hráli takoví mí oblíbenci jako Meryl Streep, Colin Firth a Pierce Brosnan, takže jsem neměla čas ji sledovat....heh. :D
    Ve druhém filmu se mi ale moc líbila a hlásek má také pěkný.:)

    OdpovědětVymazat
  46. A co to bylo za filmy? Meryl a Pierce mám moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  47. A co Colin? Díky Králově řeči ho miluju! :D
    Mamma Mia a Dopisy pro Julii. :)

    OdpovědětVymazat
  48. Počkej, to je tahlec? Ahá, ahá, ahá! :D Tak takhlecta bude cosettovat! Aháá! :DJá Královu řeč ještě neviděla :-(

    OdpovědětVymazat
  49. Jo, přesně ona. :DNe? To by jsi měla napravit, já ten film zbožňuju! :D

    OdpovědětVymazat
  50. Ale jo, docela si ji dokážu představit :)Vida, vida, vida! Tak to bych asi vážně měla :D

    OdpovědětVymazat
  51. Já ze začátku ne, ale po  mém testu už jo! :D :)Jo! Jo! A jo! :D Colin je perfektní. :D :) No, však toho Oscara nedostal jen tak, nojo. :D

    OdpovědětVymazat
  52. Jj, Kralova rec je bozi film :)..

    OdpovědětVymazat
  53. Fíha! Mám díru ve vzdělání :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky