Music of the Night v Point of no Return?

Co říci úvodem. Už jsem hrdou vlastnicí DVD Love Never Dies, tak je načase začít Lotteland zamořovat dalším tématem a dalšími miliony fotek, animaček, aneb co internet dá a Lotte vyčmuchá. :D :D
*Tamtadadáá*
Máte tu první fotku ze zkoušek na tour Fantoma. Na fotce vidíme Johna Owen-Jonese a Katii Hall. A Katie tam vůbec nevypadá jako Katie, ale věřme tomu, že je to ona a jen jí nesvědčil úhel fotky. :D
Jak vidíme, Katie má na sobě kostým Aminty z písně Point of no Return. Z čehož usuzujeme, že milovníci tohoto kostýmu si mohou oddechnout, tenhle kostým asi ty velké změny produkce přežil. I když kdo ví, že ano.
Dále vidíme, že na Johnovi nic nevykoukáme, protože je v civilu. Ale osobně si myslím, že ten splývavý černý plášť taky nechali beze změn.
Co se týče textů nezjistíme samozřejmě ještě nic, ovšem jak vidíme choreografie je odlišná i když ne nová, protože tohle přeci známe z Music of the Night. Takže se nabízí, jestli jen v průběhu rušných zkoušek neměli čas a prostě si Music of the Nigtht nezkoušeli v kostýmu Aminty. Je to přece jen zkouška, tak by o nic nešlo.
Ale!
Odkdy při Music of the Night Erik Christine tak zvláštně drží za ruku? Nikdy, ovšemže! Protože pak by k němu v pasáži "touch me, trust me..." nemohla tu ruku natáhnout. A tohle je asi nej nej nejoblíbenější část MOTN všech fanoušků a já vážně pochybuji, že tohle by změnili.
Takže malá pozměněná vsuvka z MOTN do PONR?
Páni! Máme se ještě nač těšit, phanatici!
/Neuvěřitelné, jak se dá jedna fotka rozpitvat, že? :D

P. S.: Hodně štěstí celému obsazení POTO tour! Opening Night již dnes!!!

Komentáře

  1. Jasne, z jedne fotky toho lze vycist hodne :o))... Preba ty cerne nohy co tam trci v pozadi....jo aha, to je zidle a konzola, co drzi ty baletni tyce :)..

    OdpovědětVymazat
  2. A já se lekla, že přehlédla nohy :D

    OdpovědětVymazat
  3. no, já při pohledu na fotku si řekla "To jě nějakej úchyl co chce výkupný?" xD

    OdpovědětVymazat
  4. Ale ve výsledku to bude stejně jedno, nebude mu vidět na obličej :D

    OdpovědětVymazat
  5. Je to ona, má takový ten baculatý obličej! :D
    Fíha, mám se stydět, když jsem doteď neznala jméno postavy, kterou Christine hraje v Donu Juanovi triumfujícím? :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ajó, to je fakt! Ale jinak to jako ona vůbec nevypadá! :D
    Já nevím, to si sama přeber. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Tojo. Podivuhodné! :DPřebrala jsem. je to v poho :D

    OdpovědětVymazat
  8. Ano, ohromně! :DPřekvapivě. :D

    OdpovědětVymazat
  9. Jak můžeš být objektivní sama k sobě? :D

    OdpovědětVymazat
  10. Prostě můžu, neptej se jak. Já to umím :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky