Plány Ramina Karimloo po Bídnících

Ramin Karimloo současně působící v muzikálu Les Misérables v titulní roli Jeana Valjeana vydává své album s názvem Ramin. Kvůli propagaci tohoto alba proto bude po Bídnících obrážet svět se svojí tour, která začne 7. září 2012 v Torontu, načež bude pokračovat v Chicagu, Pittsburghu, New Yorku, Atlantě, Washingtonu, Philadelphi...

Jako zvláštní novinka pro ty, kterým chybí ústřední trojice 25. výročí Fantoma Opery, tedy Ramin, Sierra Boggess a Hadley Fraser mám potěšující zprávu. Všichni tři plus mnoho dalších, jako například Lea Salonga - Eponina z desátého a Fantina z pětadvacátého výročí Bídníků půjčí své krásné hlasy pro CD Scotta Alana!

Komentáře

  1. Scott Alan... Já věděla, že mi to neco říká - Again! Noné, super, super, super! :)
    Moc hezká fotka :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nevím jak Sierra, ale Ramin a Hadley tam nejspíš budou mít jen po jedné písničce, protože prý jsou bonus. :D
    Jojo, to je! :)

    OdpovědětVymazat
  3. A že já vím, kterou bude zpívat Sierra! Taky moc krásná píseň!http://www.youtube.com/watch?v=cPLy_t_9E5U

    OdpovědětVymazat
  4. Noné, to je ten stejný koncert! :D
    Je vážně nádherná, jemná a krásná :)Jo, bonus, to oni jsou :D

    OdpovědětVymazat
  5. A taky začíná na 'a' :DTo jo! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Heleď, jak vyslovuješ slovo "shoda" jako "schoda" nebo "zhoda"? :D

    OdpovědětVymazat
  7. Hezky středočesky. "Schoda" :D Dle pravidel spodoby znělosti je správná tvoje varianta :D

    OdpovědětVymazat
  8. Nevím, prostě tak. :D
    Náš učitel na ČJ říká "zhoda", mně to přijde děsně legrační :D

    OdpovědětVymazat
  9. To by jsi se asi u nás teda válela smíchy, mám dojem, že jsem nikoho neslyšela říkat schoda :D

    OdpovědětVymazat
  10. No já zas kromě toho učitele neslyšela zhodu :D :D :D
    To máš jak s plnicími pery. Kamarádka přešla na učňák a říkala, že se jí smějou, že má plnicí pero. U nás ve třídě by se museli smíchy umlátit :DA říkáte bramborák, cmunda nebo sejkora? :D

    OdpovědětVymazat
  11. No jo, jiný kraj...:D
    To u nás ve třídě nikdo nevede. :D Já mám veselou propisku s nápisem Feeling Good :DBramborák :D Ty další dva výrazy jsem nikdy neslyšela :D

    OdpovědětVymazat
  12. Já jsem měla kdysi jednu růžovou propisku s krávou, nosila jsem ji na olympiády. Byla jsem za exota, ale nosila mi štěstí :DFakt ne? :D No, sejkora je spíš ze severu. Cmunda nevím, ale říkal to ten děda v Pod jezevčí skálou a moje babička :D

    OdpovědětVymazat
  13. Já mám růžovou ráda, takže skoro všechny moje propisky bývají růžové, ale tahle je výjimečně žlutá. :DAha. Já fakt znám jen bramborák. :D

    OdpovědětVymazat
  14. Týjo! Jsi jedna z mála, kdo se ke kladnému vztahu k růžové tak veřejně hlásí :DMáš díru ve vzdělání! :D
    a je ten brambor nebo ta brambora? A co hadr(a)? :D

    OdpovědětVymazat
  15. Co zastírat, je to tak. :DFest! :D
    Brambora, hadra. :D Někdy je brambora i zemák, ale to já neříkám. :D

    OdpovědětVymazat
  16. Jsi hrdá milovnice růžové, statečná ženo! :DHadra, zemák :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  17. Nehrotím to. *napsala Lotte sedící u svého počítače v růžové mikině :D*Co na tom? :D

    OdpovědětVymazat
  18. Hlavně se o tom nesmím zmínit ségře, myslím, že bys u ní rychle sklesla na popularitě :DJe to tak legrační! :D

    OdpovědětVymazat
  19. Ona nerada růžovou? :DAni ne. :D

    OdpovědětVymazat
  20. Nerada je slabé slovo :DPro Středočecha ano :D

    OdpovědětVymazat
  21. Achich! :DDle mého předpokladu se Středočeský interdialekt po čase rozšíří i na Moravu...

    OdpovědětVymazat
  22. Neřekla bych. Tady si všichni na hanáčtinu děsně potrpí. Já teda ne, spíš pořád do řeči pletu angličtinu, než hanáčtinu, ale ostatní to prožívají. :D Moje kamarádka mi jednou vynadala, že mluvím moc spisovně, že mi ten pobyt ve městě škodí, na základku jsem totiž chodila na vesnici. :D

    OdpovědětVymazat
  23. A teď jsi slečna šudentka z velkoměsta! :D
    Fakt mluvíš spisovně? Fíha! To u nás nedělá snad ani češtinář! :D

    OdpovědětVymazat
  24. Prostějov je velkoměsto hadra. :D :DChvílemi. Už mě to zase přechází. :D Mluvit spisovně není sranda. :D

    OdpovědětVymazat
  25. Já z té hadry pořád nemůžu! :DTo tedy není! Když jsem měla spisovně před třídou popovídat o knížce, kterou jsem přečetla, pořád jsem koktala. Ale to bylo asi taky tím, že na mě koukala celá třída :D
    Já neodmaturuju! :(

    OdpovědětVymazat
  26. Mě to zase tak vtipné nepřijde. :DOch, jak tak pozoruju, máme to s veřejnými projevy stejně. :D
    Já neodmaturuju kvůli účetnictví! :D

    OdpovědětVymazat
  27. Nojo, ty nejsi Středočeška zvyklá vytírat TÍM hadrem :DBože, díky ti za všeobecné vzdělání na gymnáziu! Účetnitví bych fakt nedávala :D

    OdpovědětVymazat
  28. Já vytírám tou hadrou. :D :DJojo, z má dáti, dal má jeden v hlavě guláš. :D

    OdpovědětVymazat
  29. Ta hadra! DOkonalost sama! :DNedivím se, mně stačí moje obyčejné předměty :D

    OdpovědětVymazat
  30. Ohromně! :DTěžký život studenta... :D

    OdpovědětVymazat
  31. Mé průpovídky nejsou nakažlivé. Jsou těžce nakažlivé! :D :DTak, tak. :D

    OdpovědětVymazat
  32. Nemyslím si. Na to tu jsou jiné nemoci. :D

    OdpovědětVymazat
  33. Umřeme mladé. Aspoň budeme vypadat při svém pohřbu pěkně :D

    OdpovědětVymazat
  34. Je úžasné, jak na smrti dokážeš vidět pozitiva! :D

    OdpovědětVymazat
  35. To víš, pozitivní pohled na svět musí být! :D

    OdpovědětVymazat
  36. Přesně tak. Kdybych nebyla optimistka, už bych tu nebyla :D

    OdpovědětVymazat
  37. Znám plno pesimistů a ti taky ještě pořád jsou! :D

    OdpovědětVymazat
  38. Já bych nebyla. Jsem si tím jistá :D

    OdpovědětVymazat
  39. To není fajn! :D

    OdpovědětVymazat
  40. Tak vidíš že ne všechno! :D

    OdpovědětVymazat
  41. Ale skoro je lepší než nic! :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky