Zimní pohádka o Barbaře Jane

Devil take the Hindmost! Aneb menší sázka s drahou věrnou čtenářkou blogu Barbarou Jane. Pokud by Vás zajímal příběh nebohého počítače Lotte Raminové, zde se můžete pokochat.




Stalo se to dne parného, dobře kecám, byla celkem zima a drahá Barbara Jane si to domů cinkaka - ano správně, děti milé, nehopkala, nešla ani neběžela, ona domů si to přicinkala - ptáte-li se, kterak je to možné, odůvodnění je zcela prosté! - milá Barbara byla od milé Lotte Raminové podarována cinkající jahodou na mobil, jakožto odplata za rolničku v dopise, aby Lotte byla za cvoka s cinkajícím dopisem, což ovšem Lotte která lakomá ani za mák není, nemohla to potěšení milé Barbaře odepříti a téže jí dopřála onoho překvapujícího pocitu mít cinkající dopis a naše drahá Barbara, či chceme-li BJ zjistila vzápětí, že krutý mráz odepřel jí, otevřít branku k domu, oh jaké to bylo rozčarování, jenž zachvátilo její mysl! - ale ona se ničím odradit nenechala a branku prostě přelezla a tam na ni k jejímu údivu čekal pan Hadley, co ve skutečnosti není Hadley, nýbrž Robert, ovšem to je dobře, neboť taková robertóza nezní tak dobře jako hadleyóza, inu zpět k věci, Hadley v rukou svíral modrý dort, aby ladil s Lottelandem a krásně vyvedeným nápisem Všechno nej a vezmeš si mě? - a tak drazí vážení, Lotte ty nejlepší narozeninové dárky dávat umí, zde tedy vidíte, pro dobrotu na žebrotu - zatímco Lotte milé Barbaře svatbu přeje, BJ Lottin počítač vybuchovat nechává...

Komentáře

  1. Noné, to je přece Hadley, tedy Robert - a jaké má velké uši! :D
    Vážení a milí, kdo jste se Zimní pohádkou o BJ (mám vlastní zimní pohádku! :D) taky protlemili, musím vás upozornit, že jde spíš o tragikomedii, jelikož část o zamrzlé brance je pravdivá. Smutné je, že branka, kterou jsem onehdy musela přelézat, když jsem přicinkala domů, má asi dva metry (rozhodně je vyšší než já) :D
    Noné, tak jsem se přece jenom dočkala svého dortu! A dokonce i Hadleyho! :D
    Jenom mi vrtá hlavou, jak se Hadley dostal k nám domů s dortem - s tím se přece přelézat branku nedá, none? :D
    Asi má klíče od brány... :D

    OdpovědětVymazat
  2. Hadley dokáže všechno! :DA jak se ti líbí Hadley sloník? :D

    OdpovědětVymazat
  3. No jo, ale nezasveceny clovek to hure chape.. navic Ti tam chybi dost carek (ryp, ryp, sorry) ;o)))..No a ted kdo vyhral, ci veta je delsi? to asi prekopirovat do Wordu a spocitat znaky nebo normostrany, ne? :o)..

    OdpovědětVymazat
  4. Já se s čárkami dvakrát nekamarádím, to moje učitelka češtiny by mohla povídat...

    OdpovědětVymazat
  5. Hadley sloník je dokonalý, ale ještě lepší je Hadleybook! :D :D
    To je ten nejúžasnější dárek, co jsem kdy dostala! Prostě něco úchvatného! Zavěsila jsem si knížečku na klíče, budu ji vytahovat a každému ukazovat, až to všem poleze krkem :D
    Je to prostě něco úžasného!
    Mockrát děkuju, prostě náááádhera! :)
    A jsou tam kamínky! :D
    S tou červenou mašlí a jejím anglickým názvem - to já nemyslela tak, že bych myslela, že nevíš, jak se řekne stuha, jen jsem chtěla zamachrovat, že to vím i já :D
    Mám Hadleyho a budu ho nosit pořád s sebou! :DNojo, jenže otázkou zůstává, budeme-li hodnotit jen a pouze rozsah, či uměleckkou úroveň!

    OdpovědětVymazat
  6. Uf, už jsem se bála, že jsem se s tím dělala zbytečně a nedošlo ti to! :D Jsem ráda, že jsi ráda! :D
    No jo, já zase nechtěla vypadat, že nevím, jak se řekne stuha...neřešme to...obě to víme, Hadley to určitě taky ví takže pohoda. :DInu, toť otázka! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Nojo, kdybych se mamky nezeptala, nedostala bych svůj dopis (A Hadleybook! :D) do konce roku :D Je to fakt superúúža! :D Musela to být docela piplačka...Chtělo by to nezávislého soudce. Ellanor? :D

    OdpovědětVymazat
  8. Tvá mamka mi dost připomíná tu moji. :D
    Co bych neudělala pro tvoji radost, žejo. :D :D

    OdpovědětVymazat
  9. Ehm, dekuji za projevenou duveru, ale ja asi nejsem uplne nezavisla (?).. to, o cem psala Bara, mi bylo jasnejsi, nez o cem pise Lotte.. takhle jednoduse to nerozsoudim..

    OdpovědětVymazat
  10. [8]: Ó! Velice si tvé práce cením!
    (A doufám, že máš někde vyvěšeného mého Kraulíka s Gusťou :D)
    Nojo, s maminkama je kříž :D[9]: Takže potřebujeme nějakou rozsáhlejší porotu! :D

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to jsem ráda, že ceníš! :D
    Nemám...ehm. Trochu mě dráždí červeně přeškrtnuté slovo Ramin. :D

    OdpovědětVymazat
  12. No, měla jsem zato, že budeš raději Tým Fantom :D

    OdpovědětVymazat
  13. Ja jsem uplne mimo, ale je mi to fuk :o).. Dnesni vecer jsem stravila sledovanim starych disneyovek a ted chci dalsi dil Fantomova dedice nebo toho druheho, jo?.. :)..

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: Ále, poslala jsem Lotte krásný obrázek s nápisem "Tým Raoul zdraví Tým Fantom" a Lotte se vzteká, že jsem slovem Fantom nahradila slovo Ramin, které jsem kvůli tomu přeškrtla :D
    Jo, Fantomův dědic... Ehm, no... Dneska ještě musím zpracovat jedno téma na debatní ligu, ale pak se do toho (snad) dám :)

    OdpovědětVymazat
  15. Kdo se vzteká? Jde vidět, že jsi mě ještě neviděla se nefalšovaně vztekat, tohle ještě přecházím. :D

    OdpovědětVymazat
  16. To by mě zajímalo, co je třeba udělat, aby se Lotte fakt vztekala :D
    No dobrá, formuluji to jinak: Poslala jsem Lotte milý pozdrav, který ji mírně rozlítil :D

    OdpovědětVymazat
  17. Hehehehehehe. Ta pohádka je prostě skvělá. Zase jsem se prosmála až ke konci. Pak jsem přešla do stavu culení se. :D :D :D
    Achjo, škoda, že už necinkám!

    OdpovědětVymazat
  18. Nojo, když ti to maminka zakázala...:D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky