Peter Jöback v zákulisí Her Majesty's

Jak se ke mě doslechlo, či dočetlo, Peter Jöback si hravě získává srdce phanoušků a to především phanynek, protože je trochu nezvyklé, aby se při děkovačce tak váženého muzikálu vřískalo (nikoliv výskalo či jásalo, ale zkrátka vřískalo) když na scénu přijde pro svůj díl uznání obecenstva Fantom. Nicméně to Peterovi přejme! :)

Peter byl nedávno v jistých švédských novinách a jelikož textu ani za mák nerozumím, přikládám alespoň fotky ze zákulisí Her Majesty's.
Aneb jak je dělání masky na míru nepříjemný proces a tak dále.












Komentáře

  1. Phanoušků. Phanynek. Ramierra. Chich :D

    OdpovědětVymazat
  2. ...zapomněla jsi na Tamierru :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jistě, Tamierra! :D Zní to jak slovník fanynky Jonas Brothers :D (nic proti, Nicku)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jdu pryč, tady kape cukr :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jo. Cukříček. Ale já nejsem kůň, abys mě jím krmila! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Škoda. Vždycky jsem chtěla poníka. Třeba mi ho Ramin koupí na ostrov. :D Pojmenuju ho Cukřík. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Poníka? Ramin dokáže sehnat jednorožce! :D

    OdpovědětVymazat
  8. Já se divím, že tě to samotnou nenapadlo :D

    OdpovědětVymazat
  9. No...myslím na jiné věci. :D

    OdpovědětVymazat
  10. To mě zajímá! :D

    OdpovědětVymazat
  11. Zajímá tě to, ale já raději zůstanu jen u toho ehm. :D

    OdpovědětVymazat
  12. Ne vážně. Co? :D

    OdpovědětVymazat
  13. Tím podněcuješ můj zájem! :D

    OdpovědětVymazat
  14. Já už zapomněla o čem se vlastně hádáme. :D

    OdpovědětVymazat
  15. Počkej, hledám! :DAhá! Jde o to, že tajíš něco zajímavého! :D

    OdpovědětVymazat
  16. Jo tak, nevyzpytatelný tok mých myšlenek.
    Ne to vážně není nic zajímavého. :D

    OdpovědětVymazat
  17. Je. Je jasné, že je. To, co není zajímavé, netajíme :D

    OdpovědětVymazat
  18. Teď momentálně přemýšlím nad Ledouxem a toho nemáš ráda, takže je to stejně fuk, none? :D

    OdpovědětVymazat
  19. Teď momentálně není předtím :P :D

    OdpovědětVymazat
  20. To neokecáš! :D

    OdpovědětVymazat
  21. Ach jo, ale já doufala že jo. :D

    OdpovědětVymazat
  22. Tak co byla ta původní zajímavá myšlenka, hm? :D

    OdpovědětVymazat
  23. Není, není, není!!! :D

    OdpovědětVymazat
  24. Nene! A tím, že to tvrdíš, mě jen utvrzuješ v opaku! :D

    OdpovědětVymazat
  25. Umíš být velmi tvrdohlavá, že? :D

    OdpovědětVymazat
  26. Ano, pokud větším nějakou zajímavou tajenou informaci :D

    OdpovědětVymazat
  27. Ale to není zajímavééé! :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky