Ramin Karimloo, where are you?

Ramin vyvěsil na internet svoji fotku se známým autem Klubu záhad, či jak se to vlastně jmenovalo a mezi fanoušky se to...celkem ujalo....

***

Ramin Karimloo, where are you?
We got some work to do now!
Ramin Karimloo, where are you?
We need some help from you now!

Come on, Karimloo, I see you!
Pretending you got a sliver!
But you're not fooling me, cause I can see, the way you shake and shiver!




You know, we got a mystery to solve!
So, Ramin Karimloo, be ready for your act!
Don't hold back!
And Karimloo, if you come through, you're going to have yourself a Ramin snack!

Ramin Karimloo, here are you!
You're ready and you're willing!
If we can count on you, Ramin Karimloo,
I know you'll catch that villian!

RAMIN KARIMLOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

Co říci? Ehm...me gusta! :D :D :D

Komentáře

  1. "Všechno by nám to prošlo, nebýt těchhle dětí a toho jejich psa!" :D

    OdpovědětVymazat
  2. Vida, mí smajlíci se ujímají více a více! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Protože někdy opravdu není možné použít nic jiného :D
    Víš, co je super? Že mám dneska volnooooo! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Hádej co, hádej co, hádej co!
    Už to víš? Už to víš???
    Hadley bude hrát v Bídnících-filmu!
    Jupíjej!
    Ale bohužel jen nějakou maličkou roli, zřejmě, protože Grantaire je obsazenej kýmsi, koho neznám, o zbytku rolí ani nemluvím. A taky tam bude hrát Killian Joke, ale to už asi víš...
    Ten film musím vidět! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Super!
    Jojo, o Killianovi vím. :) Škoda, že muzikálovým hvězdám nedopřáli větší role, ale i tak je to super! :)

    OdpovědětVymazat
  6. To jo. Je to super. Třeba Hadley ztvární podobně obrovskou roli jako Ramin ve 2004ce :D

    OdpovědětVymazat
  7. Chich. Ještě nejsou Velikonoce, ale já už dostala čokoládového králíka. Má modré kalhoty, jmenuje se (k)Raoulík a už nemá uši jelikož je mléčný :D

    OdpovědětVymazat
  8. A je po Kraoulíkovi. Odpočívej v pokoji, příteli! :D

    OdpovědětVymazat
  9. Je to moc smutné. Ale tak to na světě chodí - jeden život končí, další začíná.  :DNoné, noné, noné! Rodinka se rozhodla mi k narozkám popřát už dneska a hádej co! Máme nového člena rodiny, jmenuje se Erik Hadley (zkráceně mu říkám "Hadleyne"), má pár gramů, krásnou rudou barvu (Rudá smrt! :D) a úžasné ploutvičky! :D

    OdpovědětVymazat
  10. Pche! Erik Hadley není žádnej klaun!

    OdpovědětVymazat
  11. Ty nemáš rády Nema? :( To je po Tangled nejlepší pohádka! :D

    OdpovědětVymazat
  12. Nemo je skvělej, ale nemůže se s Hadleym srovnávat! :D
    V papírech, co jsem k němu dostlala, píšou, že je Erik Hadley bojovná ryba :D

    OdpovědětVymazat
  13. Ou, tak to pozor na něj!
    Ať neskončíš jako Jave...fuj....rt. :D Jsem v té pasáži kdy se Javert pokusí Erika...fuj...no....ne, nedokončím tu větu. :D Musela jsem to číst škvírou mezi prsty a s přestávkami. :D

    OdpovědětVymazat
  14. Je to sviňák. Nezaslouží si to jméno!

    OdpovědětVymazat
  15. Hrozná postava! Hnusák!
    Už jsi u Giuseppeho? :) (snad to píšu dobře :D)

    OdpovědětVymazat
  16. JO! Fuj, fuj! Fuj! :D
    Pokud myslíš Giovanniho tak ano, pokud ne tak ne :D

    OdpovědětVymazat
  17. Aha. Fakt byl Giovanni? Jak jsem si to mohla takhle poplést? :D

    OdpovědětVymazat
  18. Já si to ještě šla překontrolovat, fakticky. :D

    OdpovědětVymazat
  19. Už je to dlouho, co jsem tu knihu četla :D

    OdpovědětVymazat
  20. Já bych ji nejradši začala číst zase pěkně znovu, ale to už by mi definitivně hráblo :D

    OdpovědětVymazat
  21. Já ji zatím četla jen třikrát... :D

    OdpovědětVymazat
  22. A jsou tam nějaké pasáže, které tě rozčilují, nebo jsem v tom sama? :D

    OdpovědětVymazat
  23. Myslíš třeba když ten slizák Javert... víme, žeano... :-/ :D

    OdpovědětVymazat
  24. Jo, to je přesné. Taky mi přišla ujetá ta pasáž, když ho Erik vraždil...

    OdpovědětVymazat
  25. A pak ta, jak strašně řešil, že musel zabít ty pavouky v Christinině pokoji.
    Nejdřív se tam píše, jakou má touhu zabíjet, potom mu dělají problém pavouci?

    OdpovědětVymazat
  26. Já jsem se styděla, když jsem to četla. Občas vraždím pavouky... :-/ :D

    OdpovědětVymazat
  27. Já když najdu nějakého ve svém pokoji tak taky...

    OdpovědětVymazat
  28. Jsme zavrženíhodné vražedkyně!

    OdpovědětVymazat
  29. Erik by nám to vyčítal, jako Christine! :D

    OdpovědětVymazat
  30. Tak se o tom moc nešiřme :D

    OdpovědětVymazat
  31. Myslíš, že nás neslyšel? :D

    OdpovědětVymazat
  32. Tak to je špatné...vstkutku...špatné :D

    OdpovědětVymazat
  33. No, uvidíme, jestli se dožijeme zítřka. Jestli ne, sejdeme se v nebíčku :D

    OdpovědětVymazat
  34. Jsem pořád tady. Což znamená, že přece jen neuniknu Ekonomice. No, tak nic! :D

    OdpovědětVymazat
  35. Ty by ses radši nechala zamordovat? :D

    OdpovědětVymazat
  36. hele, Sierra nebude rebeccovat?

    OdpovědětVymazat
  37. Nojo, co se dá dělat.

    OdpovědětVymazat
  38. Zdravím, pěkný blog :)
    Prosím koukni také na můj blog tady - http://ashgriel.blogspot.com/ a když se ti bude líbit, klikni v pravo na připojit se :) Děkuji ti moooc :))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky