Les Misérables na Barrandově

Krásné představení! Chystá se někdo na Bídníky do Prahy? ;)


Komentáře

  1. ahoj na mojom blogu budem robit sutaz o naj blog tak sa prihlas ak chces budem rada :)
    http://sonicka-opicka.blog.cz/1203/sonb-prihlasky

    OdpovědětVymazat
  2. Já, já, já! Plánujeme si udělat výlet v létě s kamarádem :) (Snad mi to naši nezatrhnou :D)
    Jupíjej, těším se ještě víc!
    Co nakonec vyhrálo?Marius je fakt legrační :-/ :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ty se máš! :) Doufám, že pak podáš řádný report! :D
    Já ti ani nevím. :D Určitě Les Mis! :D

    OdpovědětVymazat
  4. No to musí být, musím to zdrbnout do poslední noty! :D
    No svět by byl nespravedlivý, kdyby ne :D

    OdpovědětVymazat
  5. Už se těším! :D
    Přesně tak! :D

    OdpovědětVymazat
  6. To jsme dvě! :D
    Musím to někde vykoumat! :D

    OdpovědětVymazat
  7. To je mi jasné! :D
    Výsledky nahlaš :D

    OdpovědětVymazat
  8. Já zapomněla koumat! :D
    Jdu na to! :D

    OdpovědětVymazat
  9. "Zahraničním muzikálem s největšími hity jsou Bídníci," hlásí Barrandov :D

    OdpovědětVymazat
  10. Nebyla jiná možnost! :D

    OdpovědětVymazat
  11. Ten Pavel Vitek se tam vzal kde? Jinak super :)..

    OdpovědětVymazat
  12. Já ti nevím, ale padesátiletý Marius....no...
    Jinak taky myslím paráda. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky