Tour! Tour! Tour! Tour!

Další fotky z tour. Jedna přímo...přímo...garnieriózní!!!!
Fotky pravděpodobně z nějaké brožurky. Nejdou moc vidět, ale poznáme z toho, že bude nová choreografie Masquerade a ta momentka, jak tam všichni ukazují na Christine, to je Don Juan Triumphante.










Udělte mi Nobelovku! Odhalila jsem tajemství fotky, kterou jsem řešila v tomto článku! Nejedná se ani o píseň MOTN ani o PONR, je to Final Lair! Wooot! Wooot!

A na závěr ona garnieriózní fotka!
Žádné zkoušky přímo ze scény!
John Owen-Jones jako Fantom a něco co tipuji na All I Ask Of You (Reprise)!
Nová a naprosto jiná paruka!
Jiné kulisy!
Žádný klobouk!
No to mě podržte!!!!!!!!

Komentáře

  1. Proč? Já myslím, že to je garnieriózní! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se zdá přefešákovaný a nefantomovský

    OdpovědětVymazat
  3. Vždyť jediná změna je, že má jeden pramínek vlasů uvolněný, jinak je to samé :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vždyť tam skoro není rozdíl! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to úplně jinak! :D
    Připomíná mi to 43ku

    OdpovědětVymazat
  6. No to je fakt, ale mě se to stejně líbí. John vypadá super, kulisy vypadají super...u Lotte ok. :D

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: to je co?
    Mas tam preklep, premylim, ze by byl Don Jean Triumfijici.. no nevim :o)..Za Apolona maji bod, vzdyt ten na opravdove opere couha, ne? :))..

    OdpovědětVymazat
  8. Sakra. Ale Jean je taky pěkné. :DZa Apolóna mají bod i u mě! :D

    OdpovědětVymazat
  9. Jo, Apollón je skvělý, dokonce bych řela, že má na chlup stejnou i tu lyru :D

    OdpovědětVymazat
  10. Jo, ta tam jde hodně vidět. :D

    OdpovědětVymazat
  11. Ale noták! Ten spodek je stejný! :D

    OdpovědětVymazat
  12. To přece poznám, Apollóna mám na sešitě! :D

    OdpovědětVymazat
  13. Ajo! Tak to tě činí odbornicí! :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky