Romantika, romantika, 28. 1. 2017

Ivan pravidelně vystupuje v ruském televizním programu Romantika, romantika a vždycky je radost, když se na internet dostane záznam Ivanových vystoupení.
V tenhle konkrétní den vypadal Ivan zvlášť kouzelně a ta kamera byla zvlášť lichotivá k barvě jeho modrých očí, jestli mi odpustíte tu fangirl poznámku. :D


Oči černé - to je tak strašně fůra moc roztomilé, když zpívá výšky, které musí rychle utnout a pomáhá si tím, že si sám stoupne na špičky. :D
Spi má milovaná - to jak on umí přednášet jsem obdivovala už dlouho. A to malé zašeptání na konci. ;) ;)
Tvé oči zelené - začínám těm ruským písním přicházet na chuť. Mají své osobité kouzlo. :)
Tři závody, tři škoky - ??? Takhle se ta písnička určitě nejmenuje, ale nejsem schopná z Googlu dostat něco kloudnějšího. :D Achjo, už jsem zapomněla na ten pocit být frustrovaná azbukou, but here we go again.
Jenom tolik víme (duet s Julií Rudin) - moc by mě zajímalo o čem se v té písni zpívá. Ivan i Julie ji strašně procítěně zahráli i zazpívali. Taková rezervovanost, za kterou se skrývá ublížení....ač jsem neznala slova, přece jsem si za jejich zpěvem představovala nějaký příběh....moc krásné. :)

Komentáře

  1. Ach ano Ivánek. Co víc dodávat že??? Jeho kukadla jsou prostě tématem samotným :D
    písně o černých očích o zelených očích ale o  jeho modrých ne? chmmm jaká to škoda :-(

    OdpovědětVymazat
  2. Videa s Ivanem vždy potěší. :-)
    (Tohle je ještě dobrá fangirl poznámka. :D Moc mu to sluší.:D)
    Jé, Ivan má náramek :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, fakt tam byl fešááák. :D
    Taky jsem si toho náramku všimla, hehe. :D Moc k tomu obleku nešel, ale asi mu na něm záleží, když si ho vzal. :D

    OdpovědětVymazat
  4. mě to překvapilo, náramek jsem u něj nečekala :-D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky