Mistr a Markétka A-Z: K (2)

Pozdržíme se ještě chvíli u písmenka ká v mém abecední vzpomínání a po díle věnovaném Korovjevovi a Kňourovi se podíváme na scénu Kytice smutku. :)


image host


image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

Komentáře

  1. Z Kytice smutku mám nejraději Wolandův part a setkání Markétky s Mistrem. K samotné árii jsem si hledala cestu docela dlouho (naprvní poslech mě moc nezaujala). Ale postupně jsem si ji oblíbila, stejně jako všechny písně z muzikálu. :-)
    Mrzí mě, že představitelkám nenechali ten nádherný kabátek a místo toho jí dali jenom kožešinu kolem krku. (Asi tak mají rychlejší costume change. Ale stejně... škoda. Já ráda kabátky.) :-)
    Ach, taky je tu na pár fotkách Wolandova fešácká paruka! (Po té se mi taky stýská...)

    OdpovědětVymazat
  2. Já asi taky. Árie samotná je taková trochu moc rozvláčná. Mám ji sice ráda, ale vrchol představení to není. :)
    Toho kabátku je vážně škoda. Byl strašně krásný a i já mám na hezké kabátky slabost. Navíc k těm průsvitným šatům na kožešinka vypadá trochu mimo.
    Ach, Wolandova stará paruka....to byly časy. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky