Holmes / It is what is is

Tak zkouškové je téměř za mnou, zítra mám poslední zkoušku a začínám spatřovat světlo na konci tunelu, ačkoliv nesmím říkat hop, dokud jsem nepřeskočila, jak se říká. :D
Ale co kromě zkouškového je za námi, je čtvrtá série Sherlocka, která byla, přesně jak tvůrci zamýšleli, ta nejtemnější doposud. Zároveň však byla i nejkontroverznější, což už hádám duo Moffat, Gatiss nezamýšleli. Upřímně řečeno nechápu odkud se ta vlna kritiky bere a lidi, co zmiňovaným pánům posílají hnusné zprávy a dokonce výhrůžky jsou vyloženě na hlavu, korektnost stranou. Mě se třeba čtvrtá série líbila. Byla jiná, ale trvat na tom, aby ten seriál pořád fungoval na stejném principu zabraňuje jakémukoliv vývoji, no ne? Nebo lidi opravdu tak trápí, že se nestal Johnlock? A on si někdo vážně myslel, že Johnlock je reálný? Já myslela, že se to kolektivně shipuje, s kolektivním vědomím, že se to nikdy nestane? :D
Nechávám každého, ať si má svůj názor, já si ten svůj musím ještě sesbírat pod sutinami šoku, vyrvaných vlasů, ještě jednou šoku a slziček. :D Tak moc mi emoce už dlouho nepřeskakovaly. :D
A TOLIK MYCROFTA. :D Tak moc Mycrofta ještě v žádné epizodě nebylo a svět byl krásný, ačkoliv Mycroft chudák trpěl od začátku do konce. A nespravedlivě. F-ing nespravedlivě.
No nic. Slibuji, že od příštího týdne začnu zase dávat muzikálová videa týdne. Pohádka skončila, my teď jen napjatě čekáme, jestli vůbec bude pátá série. (Prosííííím).

Krásný nový týden. :)

Spoileroidní video!!!

Komentáře

  1. Já tenhle song prostě miluju (už od Belle a Rumpela :D ) Musím říct že tohle byly srdceryvné momenty a je ot perfektně sestříhané videjko. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsi šikovná, já mívám obvykle zkouškové roztahané skoro do začátku letního semestru. :-) Držím palce, ať ti i ona dobře dopadne. (Ou, no, ty už ji teď budeš mít pravděpodobně za sebou - tak ti popřeju, abys využila zbývajícího volna k odpočinku. :D)
    Ach, kdyby odsouhlasili další sérii, udělalo by mi to ohromnou radost (přece jen 3 epizody na každou řadu není zrovna moc. Strašně jsem se na novou sérii těšila a tak rychle to uteklo.) Ten závěr vypadal až moc definitivně - tak uvidíme. :-)
    Pro mě byl hlavně poslední díl zvláštní. Měla jsem pocit, jako bych se dívala na nějaký nový seriál, který - spíš než k detektivce - má blíž k thrilleru. Ale já má tenhle žánr ráda, takže se mi to líbilo. (Ale chápu i ty, kterým se to nelíbilo, protože je to jiný styl vyprávění než v předchozích epizodách.)
    Ehm, taky se divím, že se objevují fanoušci, kteří počítali s uskutečněním Johnlocku. (To jako vážně?)
    Jak Mycroft si to Mycroft schytal ze všech možných stran, okamžitě jsem si vzpomněla na tebe. :-) Tuhle sérii si užil svoje. (Gatiss s Moffatem ho v tom chtěli pořádně vykoupat. Jen co je pravda.)

    OdpovědětVymazat
  3. Zkouška dobře dopadla, a děkuji, budu se snažit nestrávit své volno prokrastinací. Zatím se mi nedaří. :D
    No právě, tohle byl první konec série s uzavřeným koncem a to mě děsilo. Meh. :D
    Je pravda, že hnací motor této série nebyly případy, ale postavy. A TFP ve stylu mučícího domečku pro panenky nebyl šálek kafe pro mnoho fanoušků. Nemusí to každému sednout a já to chápu. :)
    Ale ti fanoušci, kteří si berou jako osobní urážku, že se Johnlock nekonal, že to berou od tvůrců za homofobní, že napadají Marka, jak zrovna on, gay, tohle mohl udělat a blablabla, to už teda nechápu. :D :/
    Hihi, tak to mě těší, že sis ve spojitosti s ubohým Mycroftem vzpomněla na mě. Vlastně se chystám napsat o Mycroftovi ve čtvrté sérii nějaké články. :DDD
    Ale proč v tomhle seriálu doslova za úplně všechno v očích všech postav i v očích svých vždycky může Mycroft....PROČ. P-R-O-Č. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky