První videa z revivalu Balu Vampirov

Na světě jsou první videa z Balu Vampirov. Lehce roztřesená, ne moc přiblížená, ale pořád velmi milá! :D




Gott ist Tot, 28. 8. 2016 (Ivan Ozhogin)
Einladung zum Ball, 25. 8. 2016 (Ivan Ozhogin) - wow, nestačím žasnout nad těmi inovacemi! Sára a hrabě držící se za ruce! Žjůva! :D Ale velice se mi to líbí. :D
Du Bist Wirklich Serh Nett, 28. 8. 2016 (Elena Gazaeva, Igor Krol) - Elena vždycky byla velmi rozpustilá Sára, která podle mě vcelku očividně vždycky preferovala hraběte, tudíž z Alfreda si dělávala legraci, ale na tomto videu je navrch ještě jaksi zvlášť koketní, snad jako by si na něm trénovala ženské zbraně. :D
Draussen ist Freiheit, Die Roten Stiefel, 28. 8. 2016 (Elena Gazaeva, Igor Krol) - Igor je rozkošný. Smutný ze Sáry a jejího uvadajího zájmu o něj, neschopný jí porozumět, ale o to víc se o to snažící...awww. :)
Tot Zu Sein Ist Komisch, 28. 8. 2016 (Agata Vavilova) - já prostě věděla, že Agata bude skvělá :). Líbí se mi, že do té písně přídává trochu víc nervozity a úzkosti, ono to ostatně dává smysl. I vzhledem ke kontextu písně. :D
Vor dem Schloss, 28. 8. 2016 (Ivan Ozhogin) - aaach, Ivan mě udivuje. Ta bolest v očích i v hlase v oné melancholické replice hraběte...dojal mě i přes ten ne zrovna kvalitní záznam. :) (A taky mě pobavil, když tak znenadání prakticky zařval svoji další repliku po profesorově melancholickém "fakta, fakta...." To profesorovo škubnutí asi nebylo hrané. :D)
Totale Finsternis, 28. 8. 2016 (Ivan Ozhogin, Elena Gazaeva) - těžko z takových videí více do hloubky posuzovat, ale jsem ráda, že Ivanovi dali stejný styl paruky, jaký nosil v Broadway Hits, protože mu lépe lichotí. Dále mě těší, že Ivan si stále drží ten vřelejší, romantičtější postoj k Sáře, jaký k sobě rovněž projevil ve zmiňovaných Broadway Hits. Ten způsob jakým se jeho hrabě Krolock vyvíjí mi dělá velkou radost a těším se na další záznamy. :)
To že do choreografie zařadili pařížské držení se za ruce mě velmi překvapilo....a velmi příjemně samozřejmě! Tým Sára/Hrabě! :D (O tom jak si ji posléze strhnul do náruče ani nemluvím! :D)
Wenn Liebe In Dir Ist, 28. 8. 2016 (Igor Krol, Kirill Gordeev) - miluju jak ruští diváci milují Herberta! :D A taky ho miluju! :D

Komentáře

  1. Já jsem táák těšila na Ivanův "posun v roli" hraběte a on nezklamal. :-D To se mi na něm strašně líbí, jak stále přemýšlí o svých postavách a přichází s novými nápady. A tímto směrem se mi jeho hraběte líbí ještě víc. Nemluvě o jeho skvělém hlasu. :D
    Jůůů, to držení za ruce v Einladung... milé překvapení.
    Igor je zlatý. :-) Elena se mi víc líbila ve svých začátcích, kdy zpívala jemným hláskem, což mi k postavě Sáry sedí víc. Ale i tak se mi její hlas líbí a její herecké pojetí rovněž. :-)
    Agatě role Magdy vážně sedí! Je skvělá, jen mi vadí v této produkci ta strááášně umělá blonďato/bílá paruka. Což je drobnost.
    Ano, ano, taky jsem za tu Ivanovu novou paruku ráda. Sluší mu to víc. Jóóó, co jsem viděla videa z Broadway Hits jsem si přála, aby si tento postoj k Sáře udržel i v samotném muzikálu.
    Ani nevím proč, ale myslela jsem si, že pařížské držení za ruce nezavedou a zůstanou u přešlapovacího tanečku. :-)
    Kirill je takový vtipálek a je vidět, že ho hraní Herberta strašně baví. V této roli se mi asi Kririll líbí nejvíc a pak asi, když hrál Oněgina. Jsem taky hóóódně zvědavá na Antona jako Herberta. Hlasově je výborný (a já se upřímně divím, že mě samotnou nenapadlo, že by si Herbieho mohl zahrát). :-) A taky jsem zvědavá na další nováčky. :-) (A na Rostíka jako Profesora!)
    Byť nejsou videa v dobré kvalitě, tak jsou pořád koukatelná a udělala mi radost. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně tak. Ale je děsivé, jak moc má druhý hrabě Fedor podobný hlas jako Ivan. Občas je vážně těžké je od sebe oddělit. :D
    Tyjo, ani jsem nepostřehla, že by Elena zpívala jinak. Musím se k ní vrátit a porovnat to. :D
    Ta paruka Magdy mě taky zarazila. Protože na fotkách vypadala vždycky dobře, ale když jsem ji teď sledovala na videu...eh. :D
    Navíc vzít to držení za ruce z replikové produkce do nereplikové je taky zajímavý vývoj! :D
    Mě by hrozně zajímal Anton jako Herbert...čistě proto, že jsem ho vždycky viděla v rolích takových "mučedníků" co mají ze všech postav nejhorší život a pak...Herbert, proto kterého je celý život párty. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jj, až jsem si říkala, jestli Fedor nemá Ivana za svůj vzor. :-)
    Od té doby, co jsem s ní viděla videa z Broadway Hits a Jekylla a Hyda mi přišlo, že změnila svůj dívčí styl zpěvu. :-)
    Mě už od začátku přišla umělá, ale nějak moc jsem to neřešila, ale u toho videa jsem se už zarazila. Možná měli ten den s parukou nějaké potíže.
    Role mučedníků - to je hodně výstižné. Možné je tohle důvod, proč mě nenapadlo, že by mohl hrát Herberta. :-D

    OdpovědětVymazat
  4. No Fedor určité fráze, které Ivan zpíval svým specifickým způsobem zpívá navlas stejně, takže bych se ani nedivila. :D
    No možná to byl přirozený vývoj hlasu, těžko říct. :)
    Nebo ta kamera té paruce nějak zvlášť neseděla, kdo ví. Ale nevypadá to dobře, no. :D
    No tak snad se s Antonem brzy objeví video. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky