Kostýmní návrhy Balu Vampirov

Premiéra ruského revivalu Balu Vampirov/Tanz der Vampire se už blíží a tak nás netrpělivé fanoušky mohou těšit alespoň tyto kostýmní návrhy, které nás sice ničím novým nepřekvapují, ale já bych osobně nic neměnila. :))
(Jen tedy doufám, že ta křídla pro hraběte zůstanou jen na obrázku, to se mi nezamlouvá. :D)

Ještě předtím se ale můžeme potěšit videem upírské zubní prohlídky :D + rozhovoru s Ivanem Ozhoginem, hrabětem Krolockem. :) (Ze kterého jsem tak nějak ničemu nerozumněla :D).





image host




image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host


Zdroj:
https://new.vk.com/ozhogin_ivan
https://new.vk.com/kirillgordeev

Komentáře

  1. Jsem strašně nevšímavá, ale doteď jsem netušila, že má Koukol i ten černý kostým. :-) (Třetí obrázek.)
    Ani nedokážu říct, které kostýmy z které produkce mám radši: jestli ty klasické nebo ty z Ronacheru. (S jistotou však mohu říct, že Sařiny šaty mám radši z této verze. :D)

    OdpovědětVymazat
  2. Hihi, já též ne. :D
    Já to vidím jako takový mix obojího...něco preferuju tam, něco tam...o Sářiných šatech ale souhlasím. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky