Cast change v Londýně, září 2016


Harriet Jones a Daisy Hulbert

Tradiční zářijová cat change v Londýně je letos menšího rázu než obvykle, snad proto, že se nikomu nechce odcházet před 30. výročím inscenace, což je pochopitelné. (Proto se očekává další nestandartní cast change okolo Vánoc).
Hlavní trio, tedy Ben Forster (Fantom), Celinde Schoenmaker (Christine) a Nadim Naaman (Raoul) zůstává stejné. Lisu-Anne Wood v roli Christine alternace nahradí Harriet Jones, o čemž jsem informovala v předchozím článku.
Novými členy obsazení se tedy stávají Siôn Lloyd jako Firmin, Mark Oxtoby jako André a Paul Ettore Tabone jako Piangi.
"Povýšení" se dočkala Daisy Hulbert, která se z baletního souboru a prvního coveru Meg dostala na pozici hlavní Meg Giry.

Zdroj:

Komentáře

  1. No konečně už došlo ke zveřejnění! :D
    Stejně jsem si myslela, že principal cast bude trochu pozměněn. :-)
    Noné, Daisy jako hlavní Meg, super! :-)
    Ty další pány neznám. (Christopher odchází! Fňuk :-D)
    (Takže moje spekulace ohledně Lisy coby možné hlavní Christine se nepotvrdily. Škoda.)

    OdpovědětVymazat
  2. No ale dává smysl, proč se jim nechce pryč. :D
    Daisy mi udělala radost, je super sladká. :D
    Hihi, vzpomněla jsem si na tebe, když jsem psala o pánech ředitelech. :D
    No ale třeba se ještě vrátí, sice byla v obsazení dva roky, ale v roli Christine alternace poměrně krátce. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky