Broadway in Bryant Park 2016

Jedním ze zpestřeních v této okurkové sezoně vždy bývá akce Broadway in Bryant Park, kde je samozřejmé každoroční zastoupení Fantoma Opery. Letos prezentovali všichni zúčastnění svůj muzikál poprvé: Laird Mackintosh jako Fantom, Ali Ewoldt jako Christine a Jordan Donica jako Raoul.
Z toho složení je jasné, že zazněli dva duety: All I Ask Of You a The Phantom of the Opera.
Pořádné video ale bohužel máme pouze z AIAOY. Respektive i z titulní písně video je, ale nadmíru špatné kvality, bohužel.
Snad se časem objeví ještě lepší.

Mohu říci, že Laird je hlasově trochu typický Fantom na Broadwayi, čímž nemíním nic negativního, pouze konstatuji. Já mám totiž Lairda velice ráda - je to mimořádný pán (doporučuji ho sledovat na Instagramu, so classy!) a skvělý herec (to tady neposoudíme).
Ali má v hlase zvláštní kvalitu - trochu hrdelní, která způsobuje, že její vysoké tóny se nenesou právě lehce. Nicméně je extrémně roztomilá a spolu s Jordanem, který je rovněž velice roztomilý je to výhra. :D
O Jordanovi už jsem sem nějaké dojmy tuším psala. Příjemný baryton, velmi skvělá volba pro Raoula. :)
(A jejich polibek i přes ten výškový rozdíl funguje dobře. :D)




Komentáře

  1. Jů, to mě překvapuje, že jako Fantom se tam objevil Laird. Jé, super!!! :D
    Hm, třeba se ještě objeví title song v lepší kvalitě. :-)
    Jj, vím co máš na mysli, na Broadwayi jsou obvykle obsazování do role Fantoma herci s takovým typem hlasu. :-) No, to se lépe dá posoudit na záznamu :-)
    Ali je rozkošná a s Jordanem tvoří krásné duo. Jéé, já bych tak chtěla vidět s nimi záznam... :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já doufám, že to fanoušci takto nenechají...:D
    Já taky!!! :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky