Harriet Jones se vrací do role Christine v Londýně


Harriet Jones, která Fantoma Opery při poslední cast change v září minulého roku opustila, se do něj opět vrací 5. 9. 2016 pouze s tím rozdílem, že tentokrát bude "pouze" Christine alternace. Zatím ale nebylo objasněno, jestli jde o dočasný záskok, nebo jestli má klasickou roční smlouvu. Čas ukáže. :)

Harriet má kromě angažmá ve Fantomovi Opery v Londýně od září 2014 do září 2015 vzhledem ke svému klasickému vzdělání na kontě role spíše operní, jejichž výčet činí:
Turn of the Screw - Flora
Don Giovanni - Zerlina
Le Nozze di Figaro - Barbarina
Cofi fan Tutti - Despina
Die Entführung aus dem Serail - Blondchen
L'elisir d'amore - Adina

Komentáře

  1. Jsem zvědavá, jestli tam bude delší dobu a jestli tam bude jen dočasně.
    Áááá, škoda, že nejsou dostupné žádné ukázky s ní v těchto operách. (tedy aspoň jsem na žádnou nenarazila. Vlastně jsem ani nevěděla, že hrála spíše tam než v muzikálech.) :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem se snažila najít něco z její operní minulosti, ale kromě pár fotek nic! A zrovna bych si tak přála vidět nebo slyšet La ci darem la mano! Vždyť je to přece jen předloha PONR a která herečka si zazpívala obojí? Achjoo. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jóóó, na ten duet jsem taky myslela :-) Škoda.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky