Top 10 Lottiných muzikálových kostýmů

Tak jsem zase na intru a docela se nudím a říkám si proč si neudělat kostýmový žebříček, který je zcela nepokrytě subjektivní a v plném rozsahu ukazuje moji nepolepšitelnou slabost pro princeznovské šaty. Dala jsem tam i pár mužských kostýmů, ale upřímně řečeno, mužské kostýmy mě nikdy zase tak moc neberou. :D
Klidně projevte v komentářích nesouhlas a seskládejte si vlastní žebříček o to aspoň bude komentářová sekce zajímavější. :D

1. Star Princess, Christine, Fantom Opery
Tenhle kostým je srdeční záležitost už přes pět let, samozřejmě, že je číslo jedna!!! :D Přemýšlela jsem, kterou verzi tohoto kostýmu vyberu. Jsou krásné Star dress, jsou ale i extrémně ošklivé Star dress (dívám se na tebe, restaged US tour!!! :D), jsou Star Dress, které neurazí....:D
Nakonec jsem sáhla po šatech Valerie Link z Hamburku. Krásné barvy, krásné přechody barev, a sukně, která s Valerií během scény přímo tančila. Nádhera! :)






2. Hvězdičkové šaty, Elisabeth, Elisabeth das Musical
Tohle jsou legendární šaty nejen z muzikálového hlediska, ale jsou takovým nejtypičtějším vyobrazením Sisi. Upřímně řečeno si myslím, že žádné muzikálové produkci se zatím nepodařilo skutečně věrně vypodobnit originální předlohu a žádné šaty mi nepřijdou "úplně ťip ťop" :D. Nicméně tyhle nošené Piou Douwes jsou asi moje nejoblíbenější. :)



3. Bubble Dress, Glinda, Wicked
Co dodat. Tyhle šaty jsou "da bomb", sen každé holčičky i už trochu starší holčičky Lotte. :D Trochu mě sice zklamalo, když jsem se dozvěděla, že jsou víceméně vykradené od Chanelu, ááále co...jsou krásné, to nám stačí. :D



4. Balroom dress, Sarah, Bal Vampirov
Dalším bodem na seznamu rozhodně musely být Sářiny rudé šaty z plesu u hraběte Krolocka. Po chvíli zvažování vyhrála nerepliková verze šatů od Kentaura z ruské produkce. I když nejsou rudé šaty jako rudé šaty. Ještě jsem v ruské produkci zaznamenala jedny, které nosila Elena Romanova, a ty se mi moc nelíbily. No nicméně tyhle nošené Elenou Gazaevou jsou sen. :)



5. Balroom dress, Ella, Cinderella
Tyhle šaty jsou jako vánek. A navíc kouzelnější převlečení se do kostýmu jsem ještě neviděla. Zkrátka skrz nasrkz pohádková magie. :)



6. Kostým Elisy, Christine, Fantom Opery
Česká produkce je v mé topce! A dvakrát! :D Uznávám a omluvuju se za mé prvotní zlé komentáře k této produkci. Poté co jsem ji viděla živě a jak její prvky dobře fungují pod jevištními světly - což je to podstatné - tak mi spadla čelist. A tenhle kostým je naživo jako ze snu! :)



7. Degas, Meg, Fantom Opery
Není tohle ten nejroztomilejší kostým? A nejroztomilejší paruka? A konkrétně tahle herečka - Kara Klein nejroztomilejší Meg? :D Zkrátka: awwww. :D



9. Plášť, Fantom, Fantom Opery
Mám pocit, že Fantomův plášť je pro tento muzikál zrovna tak ikonický jako lustr, bílá máska a loďka. Je třpytivý, je fantomácký, je krásný a když s ním umí Fantom dobře a s mírou mávat, vypadá impozantně. Když to Fantom přehání tak komicky, ale to je věc druhá. :D



9. Raoulův husarský kostým, Raoul, Fantom Opery
Tohle je rovněž taková ikonická věc a srdcová záležitost. Já ten kostým obdivovala i v dobách těžkého fantomistictví a to už je co říct. :D



10. Šedý kabát, Raoul, Fantom Opery
Jediné, co jsme s BJ po společném shlédnutí naší produkce Fantoma Opery obdivovaly více, byl už snad jedině jistý jeho nositel, hehe. :D *.*


Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky