Einladung zum Ball - Udo Eickelmann, Mercedesz Csampai

Toto video týdne vybírám asi proto, že mě zaujalo Udovo jméno a nemohla si ho vybavit. Slyšela jsem o něm vůbec dřív, pokud ano, psala jsem o něm už dřív? Občas už to trochu splývá dohromady, ale není to proto, že by herci nebyli zajímaví, spíš už mi na ně dochází kapacita. :D
Nicméně Udo hned od první vteřiny co jsem si video pustila zněl tak zajímavě, velmi unikátně, moderně, lehce, krolockovsky úplně novým způsobem, že jsem usoudila, že nejspíš něco s ním nejspíš vidím a slyším poprvé.
Má v hlase takový ten lehce rockerský podtón, který je ovšem jako takový uzpůsobený muzikálu a tím mi hodně připomíná Drewa Sariche. A když mi někdo připomíná Drewa, tak už je mi automaticky velice sympatický. :D :D
Taky musím podotknout, že je to jeden z nejmlaději vypadajících Krolocků a to občas zrádné líčení mu velmi sedlo....zkrátka se vám snažím říct, že je to fešák. :D
Jeho herecké podání mě už od prvních vteřin velice zaujalo - přestože Sára je celou tuto scénu zády, tak mi přišlo jako by spolu měli pozoruhodnou chemii, zvláštní napětí ve vzduchu a prakticky nikdy se nepřerušující se oční kontakt.
A výšky na konci byly zkrátka nádherné, jeho hlas se krásně volně nesl. :)



Komentáře

Oblíbené příspěvky