Tanz der Vampire - Udo Eickelmann, Mercedesz Csampai, Michael Heller

I tento týden přicházím s videem týdne s celým představením a tentokrát je to Tanz der Vampire. Přišlo mi totiž přímo osudové že přesně z tohoto představení jsem asi dva týdny zpět dala jako video týdne Einladung zum Ball a takřka vzápětí nějaká hodná duše (pod vtipným krycím názvem) dá na YT celou show. Bájo! :D Zvlášť proto, že jinak je Udo jako Krolock téměř nezaznamený, dále proto, že jeho Krolock je velice nevšední a v neposlední řadě proto, že ač kvalita 360p neslibuje kdovíjaké zážitky, tak budete velmi příjemně překvapeni, protože je to hodně dobře natočené.
A konečně full show s Mercy jako Sárou!! :)
Krásný nový týden - začal slunečně, to je dobré znamení. :)



Komentáře

  1. Hej super! :D Má tam toho víc, takže mám teď na co koukat, ovšem ty názvy skutečně říkají o co se jedná. :D Co se mně týče, s Udem jsem pár videí z Tanzu viděla, a moc se mi líbí, ten jeho hlas je skutečně naprosto unikátní. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, na tom kanále je toho povícero, doporučuji se všem fanouškům Tanzu kouknout. :)
    A ty krycí názvy jsou perla! :D
    Nejvíc mě dostalo, že to video stejně našel a okomentoval Michael Heller. :D :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky