Drby potvrzeny, aneb obsazení pro Tanz der Vampire v Berlíně 2016

Únik informací prozrazující, že novým Krolockem pro plánovanou produkci Tanzu v Berlíně bude Mark Seibert a Sárou Veronica Appeddu se nakonec ukázaly být pravdivými.
Mám z toho velkou radost a ještě větší z toho, že naše nová ústřední dvojice už má i vlastní studiovou verzi Totale Finsternis.
Na závěr jen připomínám, že na premiéru se můžeme těšit 24. dubna 2016.

Zatím mohu říci, že mám z naší dvojice vcelku dobrý pocit - četla jsem, že Mark hodně pracoval na tom, aby se hlasově více hodil na Krolocka a nějaké změny skutečně slyším a zní skvěle - jak jsem čekala.
Dojem z Veroničina hlasu mi zatím značně zkreslil přízvuk, který ji trochu drží zpět, připomíná mi tím svého času Ivana Ozhogina, kterému to taky poněkud zkreslovalo hlas a zněl výrazně jinak jako Krolock v ruštině a němčině. Ale jsem si jistá, že Veronica to stejně jako Ivan časem vypiluje.
O jejich chemii mám zatím velmi dobré mínění, z videa jde skvělá atmosféra.

Komentáře

  1. Já jsme taky ráda. Sice koluje dost ošklivých řečí, ale podle mě oni uvidí, že se mýlí a nakonec z nich budou všichni nadšení :-) já jsem už teď.

    OdpovědětVymazat
  2. Za kousky pořízené fanoušky jsem nesmírně vděčná, ale přece jen není nad to, když je na světě i pořádná studiová nahrávka.
    Z Marka jsem nadšená a doufám, že budu mít příležitost jej posoudit i v nějakých videjích? :-)
    Veronicu jsem dosud neznala, takže jasnější názor si na ni zajisté utvořím později. :-)
    No... abych byla upřímná, tak musím říct, že ona pohodová atmosféra tu na mě působí příliš uměle. U videa jsem si v souvislosti s tím vzpomněla na video s Uwem a Piou k Liebe endet nie. Tam jsem jim to naprosto věřila, zato u Marka s Veronicou jsem měla pocit, že se řídí přesnými pokyny pana režiséra. Nevím, asi je to tím, že s touto dvojicí nemám žádné zkušenosti z rozhovorů či jeviště. Asi to bude tím :-)

    OdpovědětVymazat
  3. No možná taky proto, že Uwe a Pia spolu spolupracují takovou spoustu let a opravdu se znají a zbožňují a to jejich přátelství je něco neuvěřitelného.
    Mark a Veronica se znají jen krátce, takže musí spoléhat asi na ony pokyny režiséra ale i na tu zatím jen křehkou chenii, kterou přesto věřím, že spolu mají. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky