The Phantom of the Opera - Christian Alexander Müller

Mí drazí! Odpusťte. Nejste už ze mě trochu unavení? Záplava, téměř až spamování články, střídají období neaktivity a jak moc si můžu předsevzít, že s tím něco udělám, není to pravda. Nebudu tak úplně vysvětlovat proč - protože internet je zvláštní místo a nikdy nevíte, kdo proti vám informace, které neopatrně nasdílíte použije - a občas takové věci přijddou z velmi nečekaných míst. Takže řeknu prostě že jsem měla své důvody kombinované s prokastinací alarmujícího stupně.
Tož tak. :D I tento týden spolu videem týdne nepřivítáme, ale ukončíme, ale což, když už, tak už a vytahuji Fantoma. :D A opět Christiana, je ještě někdo překvapen?
Bohužel vám tak úplně nepovím, kdo je ta dáma, se kterou Christian zpívá, protože to není nikde uvedeno...to je smutné, autor videa buď taky nevěděl, nebo je silně Fantom-centrovaný. :D
A...oběšenec je strašně blbá kulisa pro titulní písničku. Jen říkám! :D Má to svoji logiku, ale je to strašně blbá kulisa pro titulní písničku. :D
Úvod mě moc nenadchl, trochu jsem měla pocit, jako bych sledovala karaoke večer - potom už se do toho Jane Doe lépe dostala a já si řekla, že ji možná soudím moc přísně. Víc jsem nad tím nepřemýšlela, rozptýlil mě příchod Christiana a zjištění, že je navzdory koncertní verzi písně v kostýmu. A jak jinak se herec pohybuje, když je v kostýmu, všimli jste si? Najednou je takový fantomovský s takovým trochu kočičím postojem, jestli víte jak to myslím. Šaty asi dělají člověka. :D
A víte co? Ani Christianův úvod mě nepotěšil. Snažil se jít s hlasem hluboko aby zněl...asi méně raouolovsky, nebo nevím, jenže nedotahoval ty tóny tak jak měl, protože tónina ve které zpíval mu prostě nevyhovovala. Snad si to sám uvědomil, protože vzápětí tu metaforickou masku odhodil a už to byl ten Christian kterého známe. :)
Btw, z nějakého důvodu jsem nadšeně vzdychla, když Christian zpíval "that man and mystery...." něco na způsobu jak vyslovil mystery mě div nedonutilo zavrnět štěstím. :D Stává se vám občas, že se vám nějaká konkrétní pasáž od konkrétního zpěváka extrémě líbí aniž byste vlastně byli schopni říct proč? Ne? Jenom já? Ok...
Závěrečné vysoké tóny slečny či paní mě opět dvakrát nenadchnuly, takže jsem na ni v tom úvodu asi nebyla až moc přísná. Ale krásný hlas nepochybně má.

Nu...užijte si víkend. Nezvyklé to přání k videu týdne, ale proč ne. Předstírejme, že tenhle článek není opožděný. :)





Komentáře

Oblíbené příspěvky