Solang Ich Dich Hab - Roberta Valentini, Christian Alexander Müller

A dejme si jednou zase Wicked! :)
Video opět s Christianem, nově ovšem i s Robertou Valentini, se kterou jsem se poprvé "seznámila" když byla obsazena do role císařovny Elisabeth. Tentokrát ovšem zpívá part Elphie. :)
Roberta je tady skvělá, vím, že Elphii ve Wicked skutečně hrála a musím se po ní poohlédnout, protože se mi v této roli pěvecky velmi líbí, snad i nejvíc, v čem jsem ji zatím viděla. :)
Při spojení Christianova a Robertina hlasu jsem ale moc nadšená nebyla. Přišlo mi, jako by střídavě jeden přezpívával druhého, ale k nějakému opravdovému souznění tam za mě nedošlo, což byla škoda, protože spolu mají moc hezkou jevištní chemii, což se potvrdilo zvláště v závěru duetu, který byl velmi roztomilý. :))

Přeji vám krásný už odstartovaný nový týden. :)
(Ha tentokrát tenhle článek ani nepíšu až tak pozdě :D)









Komentáře

Oblíbené příspěvky