Lotteland 4th Anniversary

Je trochu zvláštní, kolik si toho z tohoto dne před čtyřmi lety pamatuju. Byl to o mnoho hezčí den než dnes, řekla bych, že slabě svítilo slunce, ale snad se pletu. Zkusila jsem si na podruhé založit blog. Nastavila jsem si příšerný design. Napsala příšerné první články, ovšem obdržela krásnou odezvu. Byly to ty časy, kdy měl můj blog dva čtenáře, totiž Barbaru a Ellanor. Hrozně jsem milovala Rierru a nebála jsem se to všem náležitě nadšeně sdělit. Ach, bylo to krásné.
Pořád je. Lotteland se drží čtyři roky. Ta malá fantomácká či prostě muzikálově založená komunitka, kterou jsem si tu našla se změnila...radikálně. Děkuji všem, kdo zůstali, kdo nezmizeli v nějakých časových dírách, kdo se mi pořád čas od času ozvou, kdo to tu ještě čtou...
Věci okolo mě se za čtyři roky změnily. Změnila jsem se i já? Nevím, asi ano. Ne výrazně, asi méně výrazněji, než by se dalo čekat, ale nějakým způsobem přece. I Lotteland je jiný, to jde jedno s druhým. Ale hlavní je, že tu pořád je. A snad ještě i dlouho bude. Miluju blogování, miluju muzikály, miluju svůj malý internetový kouteček, který je jen a jen můj a snad zním podivínsky, ale ani bych si sem nikoho jiného nepustila.

Díky tobě, kdo čteš tenhle článek, za to, že tu jsi. :)

Komentáře

  1. blahopřeju ti k tak krásnému 4. výročí kus práce si tu odvedla a snad tu s námi dlouho zůstaneš. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se připojuji k blahopřání.
    Jenom jsem chtěla říct, že ještě žiju, ještě čtu (byť málokdy - a míň - se dostanu ke komentování), a přeji všechno nejlepší a ještě spoustu krásných blogových let :)

    OdpovědětVymazat
  3. Též hodně gratulací! Na tvůj blog chodím každý den, ale moc nekomentuji. Takže hodně dalších úspěchů a dalších úžasných článků!

    OdpovědětVymazat
  4. Já to tady taky pořád čtu, a ráda, i když už moc nekomentuju, nestíhám :DPřeju, ať se blog ještě dlouho drží! :)

    OdpovědětVymazat
  5. To rozhodně chápu a moc děkuji za podporu. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Připojuji se k ostatním gratulantům :-) všechno nej a nej a nej
    a stejnou porci energie pro blogování
    a psaní fanfiction
    a prezentování dalších odkazů na video týdne
    a sdílení novinek ze světa muzikálů, filmů, knih
    a seznámení svých dojmů z určitého díla
    a sdílení fotografií
    a novinek
    a.... takto bych mohla ještě pokračovat do alelujá :D
    Kromě gratulace Ti chci moc a moc poděkovat za čas, který tomuto místečku věnuješ. Ráda se sem vracím - byť ke svému zahanbení musím přiznat, že v posledních dnech komentuji prachbídně málo, což je hanebnost a jsem si jí vědoma (jen cítím potřebu sem vložit chabou výmluvu, že mě zlobí noťas a ještě nějakou dobu pobude v opravně - výmluva je pořád výmluva, ale trošičku doufám, že coby spokojená oslavenkyně přijmeš mou skromnou omluvenku :D a nebudeš se na mě dlouho zlobit :D :D)
    Jak se dáme trochu do kupy tak slibuji, že rozhodně neopomenu tvou novou Sherlock-fanfiction (nebo spíš Mycroft-fanfiction :-D) a videa z Oněgina (ty jsi naprosto zlatá!!!! že jsi sem dala ty odkazy :D :D to je další skvělé téma k diskuzi: v mnoha věcech se shodneme, třeba ta recyklace Mistra a Markétky), novinky ohledně LND v Německu, přestěhování POTO - a s takovým obsazením?!
    A také nesmím zapomenout na tvé komentáře, které jsi mi věnovala na blogu, i když na něm moc článků momentálně není.4 roky... jak ten čas letí... (tak strašně otřepaná fráze a jak se hodí). Ano, máš pravdu, zlaté časy s Rierrou... a mě už to přijde tak dávno. :-) Kapka nostalgie neuškodí :-) změna není na škodu a i za tohle jsem ti moc vděčná, za to že rozšiřuješ mé divácké/fanouškovské povědomí - nebýt Tebe, tak mě mine talent nesoucí jméno Ivan Ozhogin a (pro mě jeden) ze zlomových muzikálů v podobě Mistra a Markétky, zájem o další kousky z Ruska: Jekyll a Hyde, POTO, Broadway Hits, další koncerty - pravda, vše převážně s Ivanem. :-) Krásně rozšiřuješ mé obzory :-) Obrovsky si vážím toho, že tu stále jsi, že Lotteland tu stále a že v něm nacházím stále spoustu a spoustu skvělých článků.
    Jen tak dál a spoustu energie a chuti do blogování :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky