Ich Gehör Nur Mir - Tessa Sunniva

Už je to týden, co jsem napsala článek. A dva co video týdne. Duh. Omluvy, omluvy. Mám za sebou angínu a kulturní šok. To máme fyzickou nemoc a lehký duševní otřes. To by byla hezká omluvenka.:D
Nu, ale k věci. I tento týden máme za video končícího týdne (pardon) Tessu i tento týden v roli koncertní Elisabeth s písní pro tuto postavu asi nejvíc ikonickou, aka Ich Gehör Nur Mir.
Na začátek nutno poznamenat, že jeden si pro užití videa musí vypustit buď nekvalitní akustiku kamery či nevím čeho, ale každý nádech Tessy jde strašlivě slyšet a občas to zní prostě trošku vtipně.
Čímž nechci být šťouravá, protože nevím, kde přesně je problém, takže nešťourám do nikoho konkrétního a v tom případě to není šťouravost, že? Že? :D Navíc tenhle jev je jen na začátku videa, takže detail! :D
K Tesse mám dále zajímavý poznatek - líbí se mi bezděčná řeč jejího těla, ta kterou si nekontroluje - jiskru v očích, skutečný zápal pro to co zpívá a tak vůbec radost ze zpěvu. Ta řeč jejího těla, kterou si naopak kontrolovat může je trochu křečovitá - postoj, pohyby rukou atd.
Hlas jsem jí chválila minulý, aka předminulý, týden, zní trochu nejistě ve vyšších polohách, ale těžko se k tomu vyjadřovat, protože v tomhle ohledu to bylo trochu nestálé - tuhle si vypomohla napůl ječením, tuhle to zazpívala bez problémů čistě a strašně se mi líbila, ale pak přišel ten úplně poslední tón, který byl skutečně síla, ale "ječák"...
Barva jejího hlasu je ovšem zajímavá, rozhodně mě při poslechu velmi zaujal její střední rejstřík.
Tak krásný zbytek týdne...víkend se blíží, vydržte! Já jsem s tou angínou doma, takže vás tentokrát podporuji jen morálně. Ale příští týden už budu říkat "vydržme". :D
xxx





Komentáře

Oblíbené příspěvky