Probudíš mě za úsvitu (Ты меня на рассвете разбудишь) - Ivan Ozhogin, Alena Bikkulova

Na úvod jen podotýkám, že doufám, že mi Google správně přeložil jak název písně, tak jméno oné dámy, ani jedno bych nerada nějak popletla, ale co se dá dělat. Azbukový problém pokračuje. :D
Tento týden vám přináším nádherný ruský duet, ze kterého se i kupodivu dá jaksi taksi vyrozumět o čem je, protože se tam vyskytují slovíčka češtině podobně znějící. :D
Tahle píseň má neuvěřitelně nádhernou, jemnou melodii, dá se tam slyšet i takový ten "ruský zvuk", či jak bych to řekla - mám tím na mysli, že člověk vytuší, že se jedná o ruskou píseň ještě předtím, než se začne vůbec začně zpívat, aniž by vlastně věděl proč přesně. Nebo to tak mám jen já? :D
Ivan i Alena tu píseň nejen procítěně zazpívali, ale i zahráli, takže jsem se nad tímhle videem už nejednou dojímala. :D A pokud tedy těch pár slov skoro-česky znějících dobře chápu, jedná se o nešťastnou píseň páru, který se z nějakého důvodu navždy loučí, ačkoliv jeden pro druhého stále chovají něžné city. Nu, kdyžtak mě opravte, ale tolik z toho jako někdo, kdo rusky ani za mák neumí, dedukuji. :D
K písni je i taková lehká koncertní choreografie, která ale krásně doplňuje tu melancholickou atmosféru písně, především se mi líbí část, kdy Alena vykročí k Ivanovi, ale ten ji posunkem ruky zastaví, protože jim chce poslední loučení pokud možno ulehčit, snad je to i gesto zmaru, protože kdyby ji nechal dotknout se ho, tak by od ní nedokázal odejít. (Ach já přece vždycky všechno romantizuju, však už mě znáte :D.) Na druhou stranu, ty Ivanovy otočky byly možná lehce overdramatic, ale...musí se mu nechat, že perfektně do rytmu. ;D
Pak ještě musím podotknout jak moc se mi hlasová kombinace těch dvou líbí, jejich krásné hlasy se kouzelně doplňují, proplétají, je to radost poslouchat. A postřehla jsem mezi nimi i moc dobrou chemii. :)
Závěrečná pasáž, kdy si, už mluveným slovem, slibují, že na sebe nikdy nezapomenou, ale zároveň si uvědomují, že už se ani nikdy neuvidí je obvzlášť citlivá, oba dva vložili do svých slov takovou tragickou něhu....ach, jak říkám, to je ten druh videa u kterého se dojímám. :D
Tak tedy krásný nový týden v roce 2014/2015. :D xxx







Komentáře

  1. Kdy už tu bude mít Ivan svou vlastní rubriku? říkám si, že už si jí vážně zaslouží :D

    OdpovědětVymazat
  2. [2]: Už bylo také na čase :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky