Pola Negri - Finale - Irina Medvěděva, Ivan Ozhogin

První věc, co musím zmínit: zdá se, že na tento blog kašlu. Nonono. Už týden se mořím s jedním článkem a pořád narážím na ty nejpodivuhodnější trable. Myslím, že se mi dnes podařilo ty nejzásadnější nějak pořešit, tak snad už mi teď psaní půjde rychleji. Achjej, snad.
Bod druhý a podstatnější je video týdne. Zase Ivan, anó, já vím, já vím! :D
Na tohle video jsem narazila čirou náhodou během sobotního úklidu. To víte, během úklidu strávím 60 % času děláním čehokoliv jiného než uklízení. Proto mi taky tato dvouhodinnová záležitost vždycky zabere celé dopoledne. Ale o mé prokastinaci tento článek není. :D
Vůbec jsem netušila oč jde, tak jsem si vygooglila, že Ivan v roce 2013 hrál v muzikálu Pola Negri, který je zasvěcen této herečce z němých filmů. Kromě téhle scény jsem z toho viděla asi jen další dvě, takže skutečně o tom muzikálu nemohu hovořit jako znalec.
Řečeno narovinu - to video je videem týdne z vzhledem k jeho rozkošnosti, viz screen který jsem z něj vyrobila. :D
Takže ne, netuším co přesně má tahle scéna vyobrazovat. Neumím rusky, neznám život oné dámy, které je muzikál zasvěcen.
Povím vám tedy tolik, že se jedná o depresivní scénu (wow, díky, Lotte), dále že v ní Ivan dokazuje, že ten stereotyp, který o něm vytrvale hlásají někeří lidé není pravda. Ano, je fakt, že většina jeho rolí jsou chladní záporáci. Znamená to, že kvůli tomu už ztratil schopnost hrát citlivě a zranitelně? Ne, hloupost. No jen se podívejte na tohle video, dámy a pánové!!! :D
Po pěvecké stránce je to video do této rubriky lehce neobvyklé, ale to už je účel té scény a navíc jsem ráda, když v Lottelandu můžu něčím rozbít jednotvárnost. :)
No a pak to objetí....awww. Awww. Awwww. Irina se musí tááák natahovat, aby Ivanovi dosáhla alespoň na ramena a to má prosím pěkně podpatky. :D Ale o to je to objetí víc hezoučké. Úplně se mu ztrácí v náručí. :)
Tak hezký nový týden, přežijme to šílené počasí. :) xxxx





Komentáře

  1. Lotte bože jak ty to děláš že sem vždycky dáš něco co mě zrovna zaujme :-) a to ještě předtím, než o tomhle vím :) mno nic stejně tento komentík nikdo nepochopí :DKoukám že má panečku pořádné podpatky :D minimálně 10 cm :D a přesto je to pidižvík :-) je to kouzelné :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Vedle Ivana se prostě všichni ztrácí, nu. :D

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: je to takový velký méďa :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Méďa! To je ono! :D :D

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: No? vždyť taky je to méďa a jaký úžasný :D i hlas má hluboký a sametově temný jako méďa :D :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky