Design "Mollcroft"

Přichází čas, kdy se Lottelandu mění kabátek! Ten je jako vždy z dílny milé Tahmed, které moc děkuji, protože vždyky ví, kterak se Lotte trefit do vkusu.
Spolu se zimou mám tendence vždycky blogové království trochu utlumit a přejít do tmavších barev. Letos je to návrat k černé, která tu už dlouho nebyla. Vlastně - poslední černý kabátek byl ten, který jsem si ještě tvořila sama, předtím, než začala spolupráce s Tahmed.
V záhlaví máme postavy ze Sherlocka, Mycrofta Holmese a Molly Hooperovou. Mollcroft.
Ano vím, to není moc obvyklé párování - ale má své kouzlo, věřte či ne. :D Navíc já tak trochu miluju neobvyklé shipy. :D
Právě mám rozečtenou jednu přímo geniální fanfiction, která sice vzhledem k vytíženosti autorky není často aktualizovaná, ale to jí nic na kráse neubírá. Já sama ty dva mám ráda, ale jakožto pár jsem si je nikdy osobně nedovedla odůvodnit, ovšem tato slečna to dovedla s elegancí a tak, aby hrdinové zůstali věrní sami sobě. Kdo budete chtít, můžu vám poslat odkaz. :)
Ach, hrozně odbočuji. Především chci říci: díky, dearie Tahmed, že je díky tobě Lotteland tak garnierózní. :)

Komentáře

  1. Well dearie však mě znáš, já se ráda s nimi dělám :-) a jsem ráda, že se it stále tak zamlouvají :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krása, já malby a kresby miluju a tmavé odstíny se k nim skvěle hodí :)
    A co páru týče - jak jsi poznamenala, very unusual ship, ale o to je svěží :DPS: prosím, prosím o odkaz :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky