Premiéra Mercedesz

Pro fanoušky muzikálu Tanz der Vampire jméno Mercedesz Csampai rozhodně není novinkou. Proto mi udělalo radost, když Mercy ohlásili jako Christine understudy v moskevské produkci FO. Nedostane se k roli sice zase tak často, ale i přesto je to ohromné. Ani nemluvím o faktu, že se jím plní sen, protože Christine byla jedna z jejích vysněných rolí. :)
9. listopadu 2014 měla Mercedesz svoji premiéru jako Christine Daaé. Otázkou pro mě zůstává, kdo byl jejím Fantomem, zda-li lead Dmitri Ermak, či jeho alternace (a kolega Mercy z Tanzu v Berlíně) Ivan Ozhogin. Z komentářů na její Facebookové stránce se zdá, že to byl Ivan, ale nic nebylo řečeno určitě, tudíž této informaci nepřikládejte příliš velký význam.
Každopádně ať už po jejím boku stál kdokoliv, mám za ni velikou radost. :)

Komentáře

  1. Jéééé ta se ale má. Já to Mercy přeju :) a navíc je to osoba hodna obdivu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Christine je skutečně rolí snů - jak mě těší, že se jí splnilo přání :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vřele souhlasím s vámi oběma, dámy. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky