When I'm Down - Drew Sarich

Mám pocit, že vy máte pocit, že jsem s výběrem videjí týdne čím dál tím míň kreativní, huh? :D
Ohh, come on! Jen si to pusťte a uvidíte co za tím je...kdo za tím je. :D
To video už je nějaký ten pátek staré - ani neodhadnu jak, nicméně na YT bylo nahráno v roce 2006, tak možná tak? :D Mlaďoučký baby Drew co má vlasy. ^^ :3 :D
Někteří lidé říkají, že žádné video pořádně Drewa na jevišti nedovede zachytit. Velikou součástí jeho vystoupeních tvoří jeho veliké charisma a srdce, co do každé své písně na 100% vydává. Když se s touhle zajímavou myšlenkou na to video dívám, říkám si, že ač já tohle posoudit nemohu, docela bych tomu věřila. Je v tom taková zvláštní atmosféra, která na mě silně působí, ale má takový potenciál, že naživo....naživo by to se mnou seklo. Prostě bum. Nevím, jak je to možné, ale když přijde na Drewa, nějak se mi řeč omezuje na citoslovce. Hm.
No a říkám to už posté, ale Drew má ty nejkrásnější oči, jaké jsem kdy viděla. Dokonale se v nich zrcadlí co zrovna prožívá a zpívá.
Tak tedy - krásný nový týden! xxxx







Komentáře

  1. Drew s vlasama!!!
    Já prostě miluju tyhle piano melody (do jakého žánru patří? swing?)
    Drew je pro mě "šouman" - hlavně zato může duet s Earlem :D (od té doby už mám Drewa takhle zafixovaného :-) )

    OdpovědětVymazat
  2. Ááááno! :D
    Ach, sama si nejsem jistá, obávám se.
    Ale ano, on asi takový bude. Když se dívám na jeho koncerty, tak to vždycky umí rozjet. :)
    A i v rozhovorech vždycky rozesmívá kolegy i ty moderátory...ne že bych ale rozuměla němčině a mohla jeho smysl pro humor sama posoudit. :/ :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky