All I Ask Of You - Sarah Brightman, Steve Barton

Tenhle týden jsem překvapivě vůbec neměla potíže s výběrem videa týdne. Vzhledem k mému úžasnému novému kabátku byla volba jasná jako facka. :)
Tohle je tak nádherné video, že bych ho nejraději dávala jako video týdne i několik následujících týdnů. :D
Steve je rozhodně ten nejněžnější Raoul, jaký kdy byl. Dívá se na Christine, jako by byla středem jeho světa, vlastně celý jeho svět, ale přitom pořád zůstává aristokratický gentleman. On má v sobě kombinaci všeho, co Raoul potřebuje.
A jeho hlas! Čisté zlato. Je tak sametový a příjemný na poslech. Vyžene člověka do blažených výšin. Ještě jsem neslyšela hlas, co by mi zněl ve všech polohách tak lehce jako nadýchaný obláček - zkrátka přesně tak, jak by v té chvíli měl znít - konejšivě, laskavě, kdyby mi někdo TAKTO zpíval, taky bych rázem zapomněla na všechny své děsivé obavy.
Možná bych si jen trochu přála, aby existovalo nějaké takové video s jinou Christine, než Sarah. Víte, že já jsem ta, kdo ji vždycky hájí před kritikou, ale přece jen bych raději viděla jak by tahle píseň fungovala s někým jiným.
Přijde mi, jako by si Sarah tak trochu neuvědomovala, že to co zpívá je duet, a že musí na Steva trochu reagovat a uzpůsobovat se - o což se on celou dobu snažil. Jako by si pořád jela svoji osvědčenou verzi bez nějaké malé improvizace navíc, co charakteru dodává na uvěřitelnosti. Na druhou stranu si uvědomuji, že oba zpívají na nějaké gala akci, v civilním kostýmu, bez kulis, zkrátka za okolností, za kterých je těžší se vžít do role.
Tohle video je taky skvělá příležitost jak si poslechnout původní verzi této písně. Nejsem si jistá, jestli to není vyloženě jen záležitost zvyku, ale současné texty se mi zamlouvají krapet víc. :)
Mohu dále ještě vypíchnout chvíli, kdy Steve zaboří tvář do jejich spojených rukou a pak ruce Sarah s výrazem nepopsatelné oddanosti políbí?
Dále podotýkám, že Steve je nejen nejněžnější Raoul, ale i ten nejvášnivější. Ten polibek na krk. Ach. ^^
Obávám se, že Sarah ten polibek krapátek přehrávala, ale Steve to zachránil, protože mi přišlo, že ji tak trochu usměrňoval? Heh, to už ale jen říkám, jak to na mě působilo. :)
Tenhle článek je óda na Steva Bartona, ano správně, dobrý postřeh. :D
Krásný nový týden! xxxxxx







Komentáře

  1. Chvalme, chvalme, pějme ódy - Steveův talent si to rozhodně zaslouží!
    Skvělé zhodnocení jeho výkonu, drahá Lotte, popsala si jej naprosto přesně. Ach, jakou něhu dokáže vložit do svého hlasu... kouzený hlas, magický hlas Anděla hudby :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Bez debat. :)
    Ach ano, kéž by tu s námi byl trochu déle. :)

    OdpovědětVymazat
  3. To je tak: Steve Barton Raoula nehrál, on jím byl. Úžasný zpěvák, skvělý herec. Zvláštní, ani se najisto neví, co se s ním doopravdy stalo.
    Mimochodem, řekla bych, že paní Sára je jedna z dam, které vypadají starší líp než zamlada, nezdá se vám?

    OdpovědětVymazat
  4. Ach, já to takhle cítila i s jeho výkonem v Tanz der Vampire, on byl zkrátka pan herec v jakékoliv roli. :) :)
    Podle mě nejde o věk, ale o tehdejší šílenou módu. :D Oblečení, vlasy i líčení bylo tehdy jakési celé nešťastné. Jde spíš o to, že dnešní doba jí víc svědčí....ostatně tehdejší šílené kreace nesvědčily téměř nikomu, podle mého názoru. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky