Down Once More, Final Lair - John Owen-Jones, Rachel Barrell, Oliver Thornton

Nový týden za dveřmi, nové video týdne. Tentokrát přicházím se záležitostí velmi srdcovou, protože kombinace Rachel a Johna je galaktická. John je co se týče naprosto všeho můj ultimátní a nejoblíbenější a nejlepší Fantom. Podle mě. Zpěv, herectví, ty jemné prvky co do show přidává navíc, to nikdo nepřekoná. Moji oblíbení Fantomové se stále mění, ale John si to první místo podrží už asi vždycky. :)
Rachel mi možná úplně nesedí hlasově, ale miluju jak Christine podává. Ano, je to stále ta naivní mademoiselle Daaé s hlavou v oblacích, ale přesto je v jejím projevu cosi silného a zralého. Málokdo dokáže tak jako ona zahrát vývoj Christinina charakteru a na konci ji proměnit v silnou ženu, která už se nenechá od Erika nijak ovládat, na druhou stranu pro něj přesto umí něžně projevit lítost jako nikdo předtím. Já to říkám pořád, že Christine takhle JDE zahrát, ale ne každá herečka jde touhle cestou, případně ne každý režisér to herečce umožní. Fantomáckým světem jde ta smutná historka, kdy režisér přišel za Rebeccou Caine (mimo jiné originální kanadskou Christine) a řekl jí, aby Christine nehrála tak moc inteligentně. To je vskutku velmi smutné.
Na YT se s touto dvojicí dá nalézt více videjí a já vřele doporučuji.
Krásný nový týden. xxx








Komentáře

  1. Tak Lotte musím konstatovat, že polibek byl asi tím nejlepším, jaký jsem kdy viděla :-) takže chápu co tě na JOJ tak uchvacuje :-)

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Noné, to je super. Já teda ještě preferuju ten polibek JOJ & Gina Beck, ale tenhle je taky parádní. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zuzana Samiecová15. září 2014 v 13:07

    Nu, neříkala jsem to? Delší než dlouhý komentář... :D Trochu mi to připomíná tebe na mém blogu o prázdninách... Myslím, že si brzy udělám čas a na tvůj sáhodlouhý komentář odpovím... :D
    Jo a místo matiky jdu obdivovat PONR, sehrané totožnými herci, jako bylo Final Lair... :3 Just enjoy it!

    OdpovědětVymazat
  4. Whaaaaoooooov. :D To je myslím delší, než ten můj komentář. Tyjo, dobře ty. :D
    Nicméně, jsi to vystihla prostě dokonale, nemám co říct, všechno už řečeno bylo. :D
    Jsem jen neskonale ráda, že někdo sdílí mé nadšení. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky