Design "Angels of Music"

Tradá, nejsem mrtvá. :D Hah, mohlo se to tak zdát. Vůbec se mě na moji aktivitu neptejte, nedovedu ji vysvětlit. Prokastinace, Doctor Who, škola, víc spánku než běžný jedinec potřebuje....
Přišel podzim a s ním nový kabátek, který je jako vždy vybrán tak, aby se barevně výrazně odlišoval od předchozího, čistě pro ten prvotní šok při otevření Lottelandu. :D :D Hah. :D
Je fialový! (Nepovídej.) Byl už někdy Lotteland vůbec fialový? Ohh, myslím, že tohle je poprvé. Bájo. ^^
Ani nevíte, jak moc nadšená, nadšeně nadšená jsem, že mám v záhlaví Steva Bartona.
Ale asi tušíte, není to tak dávno, co jsem mu věnovala dva dny googlení a jeden výsledný článek. :D
On byl nádherný člověk uvnitř i zvenčí a nesmírmě mě těší že ho teď budu mít denně na očích.
Spolu se Stevem tu máme Sarah Brightman, na kterou samozřejmě ani v nejmenším nezapomínám. Inspirace Adrew Lloyd Webbera, jeho Christine. :) Ve své podstatě jí vděčíme za Fantoma a je náš anděl hudby. A Steve, ten už je opravdový anděl.
Takže vskutku andělský kabátek, co říkáte? :)

Tisíceré díky, Tahmed, která je opět autorkou tohoto grafického fantomáckého pokladu. :)
Rovněž jí děkuji za cenné rady jak bojovat s neustálým pocitem únavy, čímž se vracím k úvodu toho článku. :D

Komentáře

  1. Zuzana Samiecová22. září 2014 v 13:28

    Jsem unešena... Krása... Ach!

    OdpovědětVymazat
  2. Páni! Nádhera, fialové tóny, Sarah a Steve... opravdu nádhera :-)

    OdpovědětVymazat
  3. :-) jsem ráda, že se vám nový kabátek tak líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Chodím do práce kolem obchodu, kde mají ve výloze figurínu, která vypadá jako paní Sára. Jak jsem to tu viděla, musela jsem si na ní vzpomenout. :D

    OdpovědětVymazat
  5. I tak funguje metoda volné asociace. :D :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky