Výročí v německé produkci

Německá produkce Fantoma Opery v Hamburku už běží nějaký ten čas a tak herci, kteří si počítají svá představení mohou oslavit už nějaké ty "narozeniny" se svým charakterem. :)
Corinne Schaeger odehrála 23. 8. 2014 své 50. představení jako Carlotta. Na fotkách s Michelle van de Ven, Christine understudy.
Oedo Kripers, Raoul understudy 28. 8. 2014 odehrál své sté představení v roli. Tak závratné číslo proto, že hlavní Raoul Nicky Wuchinger se toto léto zranil a zhruba měsíc vůbec nehrál.
Valerie Link, Christine, 31. 8. 2014 oslavila své dvousté představení - jak nám názorně ukazuje na aukčních cedulkách z prologu muzikálu. :)
Gratulace všem slavícím, i těm neslavícím, protože být částí FO je na oslavu nehledě na kulatá čísla. :)

Velký den Corinne:

image host



image host

image host

image host

Nadšený Oedo. :)

image host

image host

image host

A Valerie. :)

image host

Nějaké ty fotky přímo ze show taky nesmí chybět:

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

Backstage nakonec:

image host

Michelle van de Ven

image host

Mathias Edenborn...a ne nechápu význam za touhle fotkou. :D

image host

Wunderschön. :)

image host

image host

image host

image host

Zkoušky, zkoušky, zkoušky, aneb život herce. :)

image host

image host

Herci to vážně nemají snadné. :D :D




Komentáře

  1. Páni, Corinne ale má líčení (ty oči) - možná za to může ten její usměvavý obličej, že se mi to tak líbí :D
    Ty paruky jsou prostě nádherné (hlavně pohled ze zadu na "vlnovité kaskády") + paruky s natáčkama (palec navrch)
    Mám pocit, že jednotlivé země se od ostatních liší ve špercích a dalších takových doplňcích
    Backstage fotky jsou vždy úžasné
    Fantom v Německu si místo figuríny obstaral želvičku
    nádherná maska ke Star DressVelká gratulace (slavícím i neslavícím) - ať jen příbývají krásná POTO jubilea :DPS: Co se týče stravy... já mám ohledně jídla slabou vůli (soucítím s nimi) :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ach ti mají tak krásné kostýmy :-( asi mě budete považovat za blázna ale já chcu taky takové v českém fantomovi (neříkám, že se mi české kostýmy nelíbí, některé jsou hezké) ale chcu tyhle :D

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Je dost výrazné, že? Málokomu by takový typ líčení slušel, ale máš pravdu, že ona je ta šťastná a sedí jí to. :)
    Ano, německé paruky ve FO se mi líbí ještě víc než ty v Londýně a na Broadwayi...a stoprocentně víc než ty z US tour.
    Šperky, paruky, ozdoby šatů, barvy, Raoulovy kšandy...:D :D sice se říká repliková a non-repliková produkce, ale v podstatě platí, že i ty replikové nejsou stoprocentně totožné. A pak je kouzelné hledat ty rozdíly. Ty kostýmy jsou stejné...ale vlastně jiné. Ať žije divadlo! :D
    Tak to bych se nedivila, že Christine omdlí jen co ji spatří. :D
    Já všechno co se týká Masquerade prostě miluju. :)Přesně tak, tahle produkce si zaslouží dlouhý běh. :)Co se jídla týče jsem na tom stejně jako ty. :D[2]: Fakt nevím, proč bychom tě měli považovat za blázna. :D I já už od začátku toužila po replica produkci v ČR.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky