Zlaté Glóby

Bídníci, s čímž jsem absolutně počítala, už začínají sbírat první ceny. Při vyhlašování cen Golden Globes si odnesli celkem tři.
Hugh Jackman jako nejlepší herec.
Anne Hathaway jako nejlepší herečka ve vedlejší roli.
A cena za nejlepší promo obrázek. ( notoricky známý plakát na kterém je Isabell Allen jako Cosettka).

Yey, yey, yey! Ceny jsou to naprosto zasloužené, kdo četl moji recenzi ví, že bych ceny nejraději rozdala všem, ovšem tohle plus 8 nominací na Oscara....wow! :)
Let's see jak to na Glóbech probíhalo! :)

Abych nezapomněla - herci KONEČNĚ dotali svolení zveřejnit backstage fotky takže...here we go! ^^




Nejsou zlatí? ^^


Nejzlatější reakce všech dob na vítězství Hugha Jacmkana v kategorii herec! :))


A takto Anne oslavovala s Amandou své vítěztství. Není propojení mezi obsazením naprosto okouzlující? :)





Tohle je nejspíš můj all-the-time favourite backstage picture hned po momentce Sam s Russellem, kterou mám jako profilový obrázek všude, kde se dá. :D :))


Barikáda ze zákulisí :)


Obdivuji Sam, že ve svém tenkém kostýmu Eponine vydržela podnebí, v jakém natáčeli. V rozhovorech tvrdí, že nejnáročnější bylo natáčet On My Own v dešti - i když to bylo ve studiu. :)


Ještěže namalované to nebolí. :)


You know...je tam Russell! :)


Pokud vás v titulních zaujalo jméno Robyn North, ale ve filmu jste si jí nepovšimli, tak byla ve scnéně Master of the House a takový měla kostým. :) Níže se s vámi podělím o pár fotek, která přidala na svůj Facebook. :)










Zbytek článku využiji k obrázkům a animačkám přímo z filmu, které...jsou tak silné, že mě rozpláčí every time....








Už jste někdy dostali dárek, který doslova a do písmene změnil váš život? :) V tomhle případě, ani nejde o ty svícny, viďte...:)








Best daddy ever. :)


"Les Mis zase tak smutné není." pravila jsem, abych své kamarádky nevyděsila ještě před filmem.
Seriously, Lotte??









Na druhou stranu - je čím se odreagovat! :)








Víte, že na tohle jsem zapomněly, když jsme sčítaly Killianovy věty, dámy??? Such a big moment!


Seriously. Proč je ten na koni Marius a ten kdo běží za ním Enjy?






A teď na odlehčení. Kdo to umí správně, ale opravdu správně vyslovit???


Hehe. Krásný obleček pro vaše mobily, že? :)
















Komentáře

  1. PÁNENKÓNANEBÍÍÍÍ!!!
    Tak kouzelné fotky, tak kouzelné a silné emoce a já nemůžu uvěřit že za dvě hodiny na to jdu ZNOVU!
    ÁCHMŮJBOŽÍČKŮŮŮŮ tohle je FILM NA DEVĚT SET TISÍCILETÍ DOPŘEDU!!!
    :D

    OdpovědětVymazat
  2. Les Mis mánie trvá! Nádherné fotky:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ah, veď...! Ja si to chcem tak veľmi pozrieť znovu. Ukradnúť okrem brožúrky- v slovenskom cinemaxe mali na stoloch české brožúrky- Veľmi nenápadne som si jednu ukradla za pomoci mojich komplicov. :D Ukradnúť si aj plagát. Ách, ja nemám plagát Les Mis, vadí mi to. :D A Amanda u mňa zo svojej predchádzajúcej pozície poskočila natoľko, až by jeden neveril, že je to možné. :D Bože, vážne si to musím znovu pozrieť. Naškrabať peniaze. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Hihi, to je vtipné, já to před chvílí vypla. S rozmazanou řasenkou - to nevím, jak se stalo. :D Ale jo, sure, vím :D

    OdpovědětVymazat
  5. ta animačka, kde Hadley zastřelí Enjyho je jediná, která se mi nelíbí :/
    vždyť já se do Enjyho zamilovala už tenkrát v hodině literatury, kdy nám učitelka líčila děj. :( a Aaronův výkon byl úžasný. moc se mi líbil jeho hlas (a bez mučení přiznávám, že nejen hlas :D)ale Lotte, taky mě ty animačky rozbrečely, takže máš můj vděčný dík za ty odreagovávací :)

    OdpovědětVymazat
  6. jak si tak pročítám ten svůj komentář, tak mě nějak fascinují ty tři áčka... :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tuhle animačku nemá jistě nikdo rád. :'( Když i Barbaru ten výjev dohnal k výroku o bastardovi...:D :D
    Já se k Enjymu dostala poprvé díky pětadvacítce. Takže Ramin byl můj první Enjy. Takže moji lásku k jeho osobě v prvním okamžiku  zapříčinil on, později přečtení si knihy ji posílilo. :))My pleasure! :)

    OdpovědětVymazat
  8. mě poprvé Bídníky vyprávěla babička, když mi bylo 7. to jsem to ale nijak neprožívala, a než jsem došla až do druháku (nebo ještě prváku?), kde nám učitelka podrobně vylíčila děj, mě to nijak nebralo. a pak ta osudná hodina češtiny, kdy mě z učitelčina vyprávění a z ukázky v čítance ohromila Enjolrasova odvaha a Enjolras sám :). musím říct, že Aaron je skoro stejný Enjy, jako ten, kterého jsem obdivovala v mých myšlenkách už nějaký ten pátek zpátky :)
    holt jsem asi platonicky zamilovaná :D

    OdpovědětVymazat
  9. rozumím tomu dobře, že BJ řekla o HADLEYM, že je bastard??? jestli ne, tak se tímto BJ omlouvám, ale vyznělo mi to tak :)při té scéně moje sebeovládání úplně polevilo, a na několik milisekund se kinem rozlehl kromě rány ze zbraní taky můj výkřik. :/ a pak už jsem pokračovala v akci "Vytopení CineStaru Olomouc" relativně tiše.

    OdpovědětVymazat
  10. [8]: Já už jsem platonicky zamilovaná do tolika herců + postav, že je to na pováženou :D[9]: Nofakticky fakt! :D BJ o něm vykřikla, že je bastard, když zastřelil Enjyho. :D Ptala jsem se jí, jestli nemá horečku, nebo tak...:DKdyž už jsme byly ve stejném kině...taky na vašem promítání bylo tak málo lidí? :O

    OdpovědětVymazat
  11. tak já jsem platonicky zamilovaná do dvou - Erik, Enjy,... a jo přiznávám, že Aaron se mi taky líbí :D
    myslím, že to úplně stačí, protože od chvíle, co viděl Bídníky můj kámoš, toho patřičně využívá a dělá si ze mě srandu tím nejhorším způsobem :Dne, na našem promítání byl zaplněný celý sál - což mi rozhodně situaci neulehčovalo. :D

    OdpovědětVymazat
  12. Tak to ti přeju hodně trpělivosti. :DNo, to je dobře, že moje promítání byla jen výjimka. :)

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: no děkuju, on se totiž vyžívá v tom, že si mění texty písniček tak, aby mu to sedělo na jeho oběť, a to je pak opravdu na zaťaté zuby, pěsti a počítání do miliónu :Dbylo na vašem promítání hodně málo lidí, nebo to bylo jen jako taková slabší polovička? :)

    OdpovědětVymazat
  14. Jak například ty texty mění? Nenapadá mě, jak by tohle mohl...:DBylo nás takových...12, když plácnu číslo? Fakt slabota...

    OdpovědětVymazat
  15. nemění moc, spíš jenom zaměňuje osoby nebo sem tam slovo, ale posledně si vzal na paškál Bídníky, a pokaždé, když mě vidí, tak zpívá:
    I am agog!
    I am aghast!
    Is our Fleur in love at last?
    I’ve never heard her `ooh’ and `aah’.
    tady žádnou velkou změnu neprovedl, ale pravidelně mě tím dohání do stavu extrémní nepříčetnosti. :Dasi 12??? co bych dala za to, kdybych tam mohla sedět, a nemusela být v plné sedmičce :/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky