25. výročí Fantoma Opery na Broadwayi v obrazech

Internet v posledních dnech doslova zavalily fotky z pětadvacítky FO na Broadwayi. Snad jako kompenzace, že speciální výroční představení nebylo nijak zdokumentováno, jako tomu bylo u oslav při stejné příležitosti v Londýně.
Článek obsahuje fotky z děkovačky, překvapení v podobě speciálních hostů a netradičně neformální veselé focení se na červeném koberci. :)
Taky pro vás mám pár odkazů:
The Phantom of the Opera & Music of the Night (Sierra Boggess, Hugh Panaro, Ramin Karimloo, John Owen-Jones, Peter Jöback)
Rozhovor s Kylem Barisichem (doplněné o záběry ze show Sierry & Hugha & Kyla - odkud je vzali??? :D)










































































































































































Komentáře

  1. Hups... Tak to tak dopadá, když Lotte uveřejní hafomoc fotek a Zuzka je z toho nadšená... :D

    OdpovědětVymazat
  2. Moje první reakce:
    A nebere to konce a nebere!
    Moje druhá reakce:
    Chudák Sierra, musela přeskakovat z jednoho Fantoma na druhého - i když si to asi celkem užila... :D
    Moje třetí reakce:
    Týjo, ta Sierra má úplně boží šaty! Lepší než v Londýnské pětadvacítce!
    Moje čtvrtá reakce:
    Ta letmá pusinka je k sežrání!
    Moje pátá reakce:
    Všimly jste si toho papouška? Jak stojí Sierra a za ní policajt a mezi nima je plyšový papoušek! xD Ten je rozkošný! A beztak se jmenuje Jean Valjean, viď Lotte? :D
    Moje šestá reakce:
    Na té fotce, jak má Sierra obě ruce pod bradou a dívá se takovým šťastným, zamyšleným kukučem jí to moc sluší - a šup, Pan Darcy už ji uložil! :D
    Moje sedmá reakce:
    Jéééé! Javert z pětadvacítkýýý!!!
    Moje osmá reakce:
    Ramin se protentokrát trochu seknul s výběrem košile.
    Moje devátá reakce:
    Ramin s někým, koho si nedovoluji blíže identifikovat, protože nechci urazit (cosi mě nutí říct jméno Tam Mutu, ale vážně si nejsem jistá :D ) a Sieřřin duckface - ta fotka, kde na ni Ramin ukazuje prstem, je také úžasná a už má také své místo na PD!
    Moje desátá reakce:
    Ono už to skončilooo? :( :( :( :D

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, to je ale reakcí! :D
    Hehe, já si taky v procesu dvoudenního zmenšování, nahrávání a řazení fotek do článku říkala, že je to nekonečný job! ;D
    Já si myslím, že podání si ručky s každým z Fantomů bylo jistě fajn! :D
    Já jsem team Londýnské šaty, ale tyto jsou taky moc krásné :) as always :)
    Tak papouška jsem si nevšimla :D cool :D zajisté je to Jean Valjean, indeed :D
    A nejen Javert z pětadvacítky, především Sierřin "daddy"!! :D Hrál ji tatínka v Malé mořské víle :))
    Tam, co vím, nikde na fotkách není...hádám, že myslíš Hugha Panara? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ano, to věřím... Kdyby se tak NÁM poštěstilo podat si ruku s každým Fantomem zvlášť... awww! :D
    Nojo, ty londýnské šaty mají hezčí výstřih, ale ty hvězdičky na živůtku mi tam nikdy moc neseděly. Až příliš to připomínalo Think of Me z 2004ky... :D
    Vždyť malý Valjean úplně bije do očí! Ráda bych věděla, jak se tam dostal... :D
    Páni, VÁŽNĚ?! Jak krásné! On si mě svým zpěvem dokonale získal, především tím svým nenávistným 24601...
    ŠMARJÁÁÁÁ! To jsem opravdu takový matlal že bych zaměnila Hugha s Tamem? Of course yes! Tak to je obrovský trapas! Já ho zatím viděla pouze na fotkách s maskou a upravenými rty a... no udělá to HODNĚ! Jako Fantom mi přijde starší, než vypadá ve skutečnosti a... no prostě bych ho tam vůbec nehledala! Páni, ale že je Hughcivilista vážně kus! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Hmmm, tak ty šaty mi Think of Me moc nepřipomínají, jako Sissyovské mi nepřijdou, možná taková moderní
    Sissy. :D
    Nojo, ona mu doteď říká "daddy" :D A tuhle pózu, kdy ji drží v náručí, spolu udělali na premiéře The Little Mermaid na Broadwayi, tohle je takový cute flashback :))
    Jojo, fantomovský make-up na Broadwayi je vždycky značně ze-stařující :D protože na Broadwayi má Erik víc make-upu, stínů a všeho možného, než ve West Endu a dělá to dost. Jsem zvědavá na Petera, jak bude vypadat, až to srovnám s West End produkcí :))

    OdpovědětVymazat
  6. Jéééé :) To je tak krásné- videa, fotky, všecko. Moc bych chtěla vidět kompletní záznam All I Ask of You s Kylem a Sierrou, hrozně jim to spolu sluší, škoda, že byla jen krátká ukázka. Vlastně bych chtěla vidět záznam úplně celého představení.Ohledně fotek mám takové tři zásadní postřehy:
    1. Všem to tam hrozně sluší
    2. Ramin to trošku nevychytal s tou červenou košilí, ale stejně vypadá skvěle :)
    3. Ten hnědovlasý vlevo stojící ředitel opery (neznám bohužel jméno toho herce), je strašně moc podobný našemu panu docentovi, úplně ve mně na chvíli zatrnulo :D

    OdpovědětVymazat
  7. To jsi můj člověk, to AIAOY bylo TAK kouzelné, awww! :) Bože, ti dva se narodili pro to, aby si spolu zazpívali! :DTak to bylo asi nepříjemné zatrnutí, eh? :D

    OdpovědětVymazat
  8. Tak tomuhle říkám pořádná nálož fotek!:D
    Všem to moc a moc sluší, ale přece jen bych měla výhrady k Raminovu vůběru košile ( jak už bylo řečeno ) a že JOJík už si zase nechal narůst vousy ( už na 25. bídníků se mi ty jeho vousy nelíbily )A Hugh je skutečný elegán a v civilu je to fakticky kus :D:D Když jsem poprvé viděla Hughovu fotku, kde byl namaskovaný a v civilu, tak jsem ho vůbec nepoznala a ztěžka hledala rysy, podle nichž bych ho poznala.
    Doteď si vždycky říkám, že na takovýho fešáka bych ho netipovala ( kvůli tomu make-upu ) :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Stejně bych si přála záznam...

    OdpovědětVymazat
  10. JOJík si na těch vousech hrozně zakládá, to už lepší nebude. :D Ale prý si je zase bude muset oholit, takže se dočkáš...;DUpřímně, já prakticky žádného Fantoma v civilu a masce nerozeznám...:D naučila jsem se to jen u Ramina, of course, JOJíka, Hugha...ale jinak je to bída :DTo i já, ta několikaminutová ukázka není nic...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky