Les Mis fever útočí!

Předem jsem tušila, že nebudu schopná psát o ničem jiném, než Les Mis a tak jsem si do složky postahovala plno obrázků Les Mis, pro potěchu všech Bídníky zasažených srdcí! ;) x


Není nad to začít cute backstage fotkami! *.* Thénardierovic sourozenci. :)




Anne and Hugh! I don't ship it! I TITANIC IT! :D Z Na konci článku pochopíte proč. ;)




Ómůjbožé! To je nejvíc raritní backstage fotka muzikálovhé nebe! My feels! What is air?????


What is air again? Too cute!!


Children of the barricade....


Her name was Eponine, her life was dark and cold, yet she was unafraid....


Pokud jste si ve filmu nevšimli Tabithy Webb, tak takhle okouzlující byla :))




Poor Eponine...


Na barikády!!!!


Jen pro ten záběr na Killiana stojí za to žít ^^






My heart is broken....:'(


Oh my friends, my friends forgive me...








Připravte se na premiérové fotky!!! A na...


To nejsladší objetí na této planetě!!! *.*


Gorgeous Sam Barks! *.*


Jako jedná velká rodina. Awwww. :)



"Áááách, Sam, ty máš ale krásné šaty!"
"Noné! Díky, Amando!"
//Eeeh, o čem to mluví? Usmívat se a přikyvovat, Eddie, usmívat se a přikyvovat!//


Perfect cast is perfect!


"Můj Marius!"
"Ne, můj!!!"



"A co střídavá péče?"
"To by šlo!"
A už jsou zase kamarádky. :D :D



A jak vidíte, Bídníci nezískali nominace jen na Oscary! :)) Ta momentka umírajícího Valjeana a Fantine mě dostává. *.*


A rada nad zlato na závěr! ;)

A kdo vydržel až sem, se dozví, proč mám své Anne & Hugh feels!
(A to se stalo ještě před obsazováním do Les Mis! *.*)










Komentáře

  1. Hugh a Annie jsou skvělí! I love them!
    A Cossette, Marius a Éponine na jedné fotce jsou so cute!
    Miluji Hughův hlas!!! Jé! V obecenstvu je taky Můj Dávný Miláček Leo Di! Ach bože!  Hugh a Anne pohromadě, achmůjbožé! Jak já miluju tu chemii mezi nima!!! Oh god! Hughův hlas je nezapomenutelný sám o sobě, má v sobě cosi specifického a neopakovatelného (podobně jako Hadleyův, či Raminův hlas) a když se k němu přidá neskonalá čistota Annina hlasu... Oh god!

    OdpovědětVymazat
  2. A mně to video nenajede a nenajede. :-/ I co, už jsem si zvykla :DMiluju Eddieho obleky a ty Amandiny zlatočerné šaty!A ten kýpkalm je dokonalost sama :DA Anne a Hugh jsou spolu kouzelní :)A "dabované" fotky jsou nej! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Amandu jsem na těch spodních fotkách nemohla poznat, ale Samanhtě to velice sluší :))) Většinou teda mívá šílenější šaty Samantha :o)))

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Tak, tak. Měli by být absolutně spolu. :D[2]: Aaach, takové dokonalé video! Keep trying! :DJsou krásné, indeed. :)Festovně fest! :DOpět festovně fest. :DNožejo! :D :D[3]: To líčení udělalo neskutečně hodně, right? :)
    To je fakt, zvlášť ty na londýnské premiéře byly úlet :))

    OdpovědětVymazat
  5. Tak jsem video viděla - Valjean je fakt showman :DTeď mě tak napadá, že mít ty Amandiny šaty... krásně bych ladila k Raoulovi! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Fantine taky!:DTo je fakt závažná nemoc, ten raoulismus :D

    OdpovědětVymazat
  7. ChristineMaria13. ledna 2013 v 8:54

    já jen nestačím zírat, jak všichni obdivují Bídníky :) tohle mě jaksi minulo,hmmm...

    OdpovědětVymazat
  8. A já je baštím den ode dne víc :))

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Nápodobně, my dear Lotte! :D
    Ale raoulismus není vyloženě zlá nemoc, jak v poslední době shledávám... :P :D
    A ano, líčení udělá skutečně hodně! Amanda mi vždycky přišla taková jemná a tak, ale tady vidím, že z ní může být i... no... CstD? Cossettovská Dračice? :D

    OdpovědětVymazat
  10. Vsimly jsem si, ze uz jsou Bidnici i na ulozto? :o))..

    OdpovědětVymazat
  11. [6]: To tedy!Závažná, ale krásná. :D[7]: Vidělas je? Jestli ne, je jasné, proč nesdílíš naše nadšení :D Rada nad zlato: vem útokem uloz.to! :D[10]: Ó ano, dneska mě o tom informovala Lotte a já už mám konečně po několika hodinách staženo! :D

    OdpovědětVymazat
  12. Nojo, jak už BJ pravila, ano jsou. :)
    Stahovali se mi strašně dlouho a tak jsem se jen stihla pokochat Javertem a šla spát :D

    OdpovědětVymazat
  13. Tak jsem nasla Ginu Beck a asi hned vedle ni mela byt Katie, ale ustrihli to. Kdybys nemela namet na clanek, Lotte, muzes se zamerit konkretne na toto. Ktera muzikalova hvezda se v tomto filmu kdy vyskytuje :)..Mimochodem vcera predavali Zlate globy, Bidnici to pekne pokosili :o)..

    OdpovědětVymazat
  14. Jojo, Katie psala, že ji ustřihli, nicméně má pořád jméno v titulcích. :D A Gina prý měla představovat Killianovu manželku - tedy aspoň si tu G&K tak píší na Twitteru. :DTo jo, naprosto zasloužené pro Hugha i Anne. :))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky