Plány Sierry Boggess

Sierra jako Fantine v Bídnících končí 10. ledna, to máme čtvrtek. V pátek odlétá zpět do New Yorku, aby v pondělí mohla nastoupit na zkoušky na Fantoma na Broadwayi. Ty potrvají týden a hned 21. ledna, tedy v pondělí následujícího týdne už začíná jako Christine na počest oslav 25. výročí FO na Broadwayi. Jak jeden ze členů company zveřejnil na Facebooku, zbytek obsazení bude stejný, tedy Hugh Panaro bude Fantom (Sierra už se na něj velmi těší, protože Hugh je ikona amerického Fantoma, co víc už spolu spolupacovali na nikdy nevzniklé Rebecce, takže se spřátelili) a Raoul bude....*nádech výdech* KYLE BARISICH.
Yes! :D Sierra and Kyle! To All I Ask Of You bude naprosto nezapomenutelné, to vám říkám! :)

Komentáře

  1. Kyle a Sierra v AIAOY? Wau, to musím rozdýchat!Počkej na počest oslav 25tého výročí? Víš jistě že to není překlep? Vždyť to bylo plus mínus před rokem a půl, ne?Má holka pěkně nabitý měsíc. To já se s ní vůbec nemůžu rovnat. Hmmm... tak co to mám v kalendáři? Učit se na přijímačky, jít na Bídníky once more, učit se na přijímačky, přijímačky, přijímačky, udělat přijímačky, strávit léto, jet na tábor, nastoupit na školu... hmmmm, hmmm... ne, ani za mák se s ní nemůžu rovnat! :D

    OdpovědětVymazat
  2. To není překlep....25. výročí na Broadwayi, ne v LONDÝNĚ, který bylo před oním rokem a půl. :))Páni, já přijímačky vůbec neprožívala...to tě obdivuju. :D

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: a učíš se už? co Běloun? :D
    Když tak čtu o 25. výročí na Broadwayi, začíná se mě opět zmocňovat touha vidět Fantoma v divadle;
    faktem ovšem je, že když jsem zaregitrovala datum desátého ledna, tak mě napadlo jediné: písemka z chemie a literatury...aneb-jsem švihlá, vážení

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky