Backstage mix 8

Další backstage mix? Další backstage mix! :D Jde o to, že až mi zase začne škola, nebo víkend - v jednom nedají pokoj učitelé, v druhém rodiče - už nebude čas zmenšovat tisíc a jednu fotku do backstage mixu, potom se s tím následně nahrávat na blog, což taky není rychlovka. :D Takže to berte tak, že teď nebo za půl roku! xxx ;D


Což takhle úvod se Sierrou? Yes! :D



























Sofia Escobar a její snoubenec Gonzalo Ramos na společné dovolené. :)





Tyhle screeny z nedávno vyšlého rozhovoru s Marni Raab a Hughem Panaro jsem pořídila protože mi přišlo cute/funny jaké až rierrovské pohledy tam po sobě házeli. Cute for obvious reasons. Funny protože...přesně den předtím, než onen rozhovor vyšel, tak jsme s Barbarou Jane vedly konspirační teorie, co kdyby byl Hugh tajně zamilován do vdané Marni a dostal fantomovské tendence zabíjet jí manžela, ze kterého by se stal tím pádem Raoul a....však nás znáte, abyste věděli, kam tato debata vedla, čtenáři. :D








Pan Ká svojí troškou musí také přirozeně přispět do mlýna. :D *.*


S Celií Graham. :)







Team Rierra! *.*







Ještě vzpomínka na poslední noc LND v Londýně...





Zkoušky na Music of the Night :)






Průvodce po original Eliza's skirt! :)









A teď jsme se dostali do skvělé nálady abychom si zavzpomínali na the brilliant original. :)) (Mimochodem některé fanoušky napadlo, že tyto šaty Sarah se nějak nápadně podobají šatům z original Love Never Dies při titulní písničce. What do you think?)



Alternace....obávám se však, že vám povím pouze jméno Christine - Maria Kesselman. :)







Tu máme Killiana Donnellyho v muzikále, ve kterém současně účinkuje - Billy Elliot.





Muzikál Sweet Smell Of Success se pyšní hned dvěma bývalými Phantom star! Na prvním obrázku Claire Doyle, na druhém Celia Graham!






Get ready for Erik!! :D






Myslíte, že se lidé ráno prostě občas vzbudí s pocitem, že na sebe musí navléci tolik kostýmů, as possible? :D








Vtipná tečka na závěr. :D





Komentáře

  1. Že já se na ty fotky vůbec koukám. Je tu přesierrováno a přeraminováno. :DAle je tu Killian a to se vždycky cení :D.
    A vida, naše konspirační teorie nebyla tak mimo! :D :DA k těm šatům... Koukám na ně a říkám si "Žjova, ty šaty vypadají jako z LND!" a pak čtu: "Prý vypadají jako z LND, co myslíte?" :D

    OdpovědětVymazat
  2. This is Lotelaaaaand :DOvšemže! :D
    Nožejo! :D To by mohly být z fleku svatební fotky :DTak jo, asi fakt vypadají. :D :D

    OdpovědětVymazat
  3. Fotka s žabákem je úžasnááá :D:DHrozně bych si přála vidět Killiana jako Tonyho, protože Tony je záporák se vším všudy (aspoň teda ze začátku), tak by mě zajímalo, jak si s tím Killian poradil.A "vtipnou tečku na závěr" si asi vytisknu a nalepím doma na zrcadlo :D Díky Lotte :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsme si myslela, ze je to svatebni fotka. Ten tvar vystrihu neni idealni, ale budiz.. :).. Pak jsem si ale vsimla, ze ALW ma na sobe smoking, takze to nemuze byt svatba :)..To varovani me pobavilo, ale asi hlaven proto, ze jsem uz nekde videla original :)..

    OdpovědětVymazat
  5. .. a u toho jsem se smala taky :)..Btw Lotte, ty nahravas ty fotky po jedne?

    OdpovědětVymazat
  6. Á, teď jsem si všimla, že je tu i fotka s mým oblíbeným Thénardierem (Cameron Blakely)- viděla jsem ho na Youtube v tom amatérském záznamu Bídníků z roku 1999 s JOJ a pak jsem zjistila, že hrál i v pětadvacítce takovou pidiroličku. On je jednoznačně nejcharismatičtější Thénardier, jakého jsem kdy viděla.

    OdpovědětVymazat
  7. [3]: Cute Sierra je cute :DZáporák Killian. Fíjo! To bych taky chtěla vidět!! :)Ooo, není zač. :)[4]: A co je na tom výstřihu špatně? :D :)[5]: Ó ne, ale dlouho jsem to tak dělala, než si všimla zázračného "nahrát více obrázků" :)) :D[6]: Od něj jsem slyšela jen nějaké audio, video žádné. A v pětadvacítce jsem si ho nevšimla. To byla chyba, zdá se...:))

    OdpovědětVymazat
  8. 3. 4. a fotka se žabákem jsou dokonalé!A Objekty v zrcadle si vytisknu, nalepím na karton a pověsím na dveře pokoje, abych je konečně udělala aspoň trochu Fantomácké! Ale fakt, v mém pokoji nenajdete nic co by nebylo aspoň minimálně Fantomáckého. Postel má na sobě obrázky "loďových" scén, na klice od skříňky u psacího stolu se houpá maska, přes židli mám přehozenou modrou deku (v překladu fantomův černý plášť) a skříně jsou zevnitř (aby mamku zas tak neděsily) polepené fotkama... Už chybí jen ty dveře! :D

    OdpovědětVymazat
  9. ChristineMaria4. ledna 2013 v 9:05

    ach bože, ta poslední fotka mě dostala, už nikdy si nebudu tenhle nápis na zpětném zrcátku číst se stejným pocitem :)

    OdpovědětVymazat
  10. Sierra k ní dala ještě koment že "políbila jsem Tama a tohle se stalo" :D :DTak to máš naprosto nefantomácký pokoj, jojo :D :D :D[9]: Přesně tak :D :) x

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Hihi! Boggess Goddess se smyslem pro humor! :DNo jo, bez dveří to není ono... :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  12. Nejvíc se mi líbí fotečka s žabím princem a poslední závěrečná tečka:D

    OdpovědětVymazat
  13. Som na seba hrdá, výnimočne som dosť z tých fotiek už videla. :D Ale Ramin ako Erik objímajúci benjo, well... :D :D on je taký skvelý. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky