Videos from Chicago

...z tour Ramina, of course. ^^ A v grandiózní kvalitě! Yay! *.*




Komentáře

  1. Ramiiiiiiiiiiiiin! ♥ Strašne mám rada Constant angel. (: Akože, asi nie je taká, ktorú by som rada nemala, ale túto mám proste veľmi. :) Ah, Ramin, jeden od teba nemôže oči odtrhnúť. *_*

    OdpovědětVymazat
  2. On je tááák....áááách! *.* A Constant Angel je i má nejoblíbenější!!! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ramin- dokonalý prototyp mužského pokolenia. Netreba ale zabúdať, že za to vďačí Sierriným konexiám s diablom. :D Posielala som teraz toto video s Constant angel kamoške, ktorá Ramina pozná len z môjho rozplývania sa. Aj ona musí uznať jeho neuveriteľné kvality, na prvé videnie, na prvé počutie. :D

    OdpovědětVymazat
  4. To je parádní! Já ještě v létě pokusila na Ramina navnadit kamarádky, ale pravily, že jeho album je jakési uspávající :O

    OdpovědětVymazat
  5. Ona je strašne skvelá, ona sa nadchne pre všetko, o čom jej ja nadšene rozprávam. :D Plus, ona má tak podobne ladený hudobný štýl, takže...neviem, načo ti to hovorím. :D Proste je super a Ramin ju neuspáva. Neviem, ako niekoho môže. o.O Nepustila si im Lullaby? :D

    OdpovědětVymazat
  6. Lullaby ne, já jim pouštěla to druhé album :D

    OdpovědětVymazat
  7. To mi doplo, ale to mi pripadá ako jediná možnosť. :D

    OdpovědětVymazat
  8. Jsou extrémně nechápavé k Raminově hudbě >< :D

    OdpovědětVymazat
  9. Keep trying, časom im to predsa musí doraziť. :D

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem živoucím důkazem tohoto tvrzení :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky