Novinky a zákulisí z tour

Ach! Ach!
Ten začátek září je strašně depresivní.
Chcete to shrnout?

- cast change v Londýně - odešel Peter Jöback, Killian Donnelly (fňuk, megafňuk), Wendy Ferguson, Katy Treharne, Nadim Naaman...
- zavřela se produkce v Las Vegas
- 27. srpna to byl přesně rok, co se uzavřela londýnská produkce Love Never Dies
- začala škola, bleh
- John Owen-Jones opouští tour a střídá ho Earl Carpenter

Pf. Ještě, že od té doby, co mám v Raminovi audia jedné celé Earlovi show byla bych tím zasažená i více, ale takhle.....zbožňuji Earla, on je fakt čuprózní Fantom!
K oněm fotkám ze zákulisí:
- Erikovy noty
- dopis od Erika
- schody k lóži číslo pět a nejen jí :)
- Earl :)
- Katie a Earl ze zkoušky :)

A pozitivní věc: DNES TOUR SLAVÍ DVOUSTÉ PŘEDSTAVENÍ!!! :)






Komentáře

  1. Keď to takto zosumarizuješ, je to vážne fantomisticky depresívne. Bňuh.-.-Ale nie, prečo nahradzujú Johna a Katie nie? :D

    OdpovědětVymazat
  2. Fakt ne moc pozitivní start do školního rok :DCha :D já myslím, že John odchází sám, ne že by musel, jen teď nějak nevím kvůli čemu :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ak sa k tomu niekedy John vyjadrí, ty to nájdeš, tak si počkáme. :D Chm. Ale Katie by mohla. :D Dobre, ticho som. O:) :D

    OdpovědětVymazat
  4. Nojo, čím víc ji poslouchám jako Christine, tím víc usuzuji, že jako Cosette ji mám vážně radši, ale stejně pořád nechápu, jak někdo nemůže mít rád Katii. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ako Cosette mi nevadí, na Cosette sa mi vážne hodí a páči sa mi. Ako Christine ju jednoducho skutočne nemôžem zniesť. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Hmmm, to ne, já ji baštím. Nejlepší Christine, jakou kdy Killian měl....sakra proč najednou všechno poměřuju podle něj?! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Zvyšok obsadenia by mohol byť akokoľvek skvelý, ona mi to tam výrazne kazí. :D
    Well, možno si si prvú priečku v zozname tvojich najlepších Raoulov nevedomky obsadila. :D

    OdpovědětVymazat
  8. Ach, nene...to nemůže být Killian to přece...uch, ale to musí být prostě Ramin :D

    OdpovědětVymazat
  9. Niežeby Ramin nebol absolútne skvelý v každej svoje roli, ale treba uznať, že postava Fantóma mu sadla prosto viac. :) Pre mňa je raoulistická jednotka Hadley. (:

    OdpovědětVymazat
  10. A pak tu mám ještě úchvatného Kyla...já to asi nerozseknu...fakt ne :D

    OdpovědětVymazat
  11. :D :D :D
    Ale chápem ťa, tieto rozhodnutia sú vždy ťažké. :D

    OdpovědětVymazat
  12. Neskutečně, praskne mi z toho hlava :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky