První fotka z dánské produkce...

Jen se mě neptejte na názor, nějak si ho nemůžu udělat....:D

Komentáře

  1. Christine má pekné šaty, vážne sa mi páčia, lenže oproti Sierre a Anne mi príde vážne...stará. o_O Možno to je tak len na tejto fotke, neviem, uvidíme, keď ich bude viac. A Fantóm...chm, páči sa mi to znetvorenie pri pere, ktoré v LND nejako vynechávali, a tu je aspoň naznačené. A tak, Fantóm sa mi páči. (:

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Já viděla víc jejích fotek a stará mi přišla na všech...což nechci být zlá :D
    No a ta Fantomova maska....vždyť on a je nějaké tento...rozteklá :D

    OdpovědětVymazat
  3. Christina mi přijde taková no... stará... taková... semetrikánská... :D

    OdpovědětVymazat
  4. no,jak to rict kulantne?Fantoma asi prejel parni valec a Christine vypada jak cerna vdova Giryova;ale jinak danske produkci fandim,nemaji to lehke, vzdycky je budou lidi srovnvat s ostatnimi predstavenimi z jinych zemi

    OdpovědětVymazat
  5. Tak abych řekla i něco pozitivního, ten kostým Christine a náhrdelník se mi fakticky líbí. :)
    A na druhou stranu ta herečka má vážně pěkný hlas, mladě znějící. :)
    A když to vezmeme kolem a kolem...v LND Christine má být o něco starší...

    OdpovědětVymazat
  6. Tie jej šaty sa mi úplne veľmi páčia, vážne, sú úžasné. A Christine, áno, mala byť staršia, ale tá dánska vyzerá tak na 40. A tá maska...nuž, hej, trošku, tam pod okom. :D Nevadí, nezavrhujem ich. (: Sú to sympoši, len takí...starší sympoši. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Inu aspoň nějaká změna po mladé Sierře a Anně, no :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky