Kabaret s obsazením FO!

Myslím, že tato videa jen potvrzují, že FO obsazení je to nejlepší na světě!!!!!
Well - zrovinka tohle bývalo.

(Pozor, pozor! Text a hudba od našeho úžasného Nadima Naamana!!! :)
Na začátku to úplně zabije Killian *.**.*.*.* - jak já ho miluju! :)
A Wendy na konci! Chňááá! Perfektní!)

(Naše bývalá alternace Katy Treharne! Je vyloženě rozkošná :))


(We love you, Wendy!!! :D :D)

(Two beautiful Christines)

(Tak konečně i Fantom - Peter Jöback. :) A v pozadí se svojí Christine - Katy. Co může být lepšího. Nic, snad Peterova správná národní hrdost!! :D)

(Tak tady mě strašně baví sledovat Katy a Wendy v pozadí. :D A pak Laylu Harrison když tančí, je úžasná....)

(A tady máme Nadima :)) Už jsem někdy zmiňovala, jak zbožňuju tu pihu co má na obličeji??? :D)

(Dejte Nadimovi šanci a určitě si to pusťte!!! Je skvělý, je sladký, a zjistíte, že Killian si nemohl přát lepší alternaci!)

(Některé ty jejich kreace mi připomínají cviky, co musím dělat na rehabilitaci. :D Chňá, ale boží! :D)

(Scott Davies. Peterova, teď už Marcusova alternace. Miluju jeho motýlka!! :D Vypadá tak dobrácky, že? Skoro přestávám věřit, že zrovna jeho Erik je prý jeden z nejděsivějších. A závěr ve stylu MOTN nemá chybu. :D)

(Nojo, už jsem ho sem vkládala, ale opomenout se nesmí ;D)


Na YT naleznete ještě celou spoustu videjí z tohoto moc povedeného kabaretu, ale vložila jsem jen ty, kde máme někoho z leading herců. Vložit sem i company, tak už je ten článek nejspíš nekonečný. :D :) Ale určitě si ty videa v případě zájmu dohledejte, těžko byste pohledali lepší company, než jakou má FO!!!

Komentáře

Oblíbené příspěvky