Fantom v Guinnessovce!





Fantom Opery na Broadwayi se objeví v novém vydání Guinnessovy knihy rekordů jakožto nejdéle nepřetržitě hraná hra či muzikál, poté co v únoru 2012 dosáhla historického milníku deseti tisíců představení.:)
Na plaketě, kterou nám ukazují Hugh Panaro, Marni Raab a Kyle Barisich (*.*) vidíme nápis:

"The Andrew Lloyd Webber musical THE PHANTOM OF THE OPERA is the longest-running show in the history of Broadway -- musical or play -- having reached the milestone 10,000 performances at the Majestic Theatre as of February 2012."

CONGRATULATIONS!!!!

Komentáře

  1. Úžasné, úžasné, prostě úžasné! Bylo Fantomovým osudem, být tam! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Naprosto! Škoda, že se taková věc nikdy nemůže stát ve West Endu....nojo :D

    OdpovědětVymazat
  3. nemám slov. snad jen, že jsem šťastná, že je konečně potvrzeno to, v co jsem doufala :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak, tak, je to skvělá zpráva :)

    OdpovědětVymazat
  5. [2]: a tak to Bídníkům přejme, ne? :D[3]: slečna ráčí býti taktéž fantomačkou? :-O Jupíjej!

    OdpovědětVymazat
  6. No...ech....jistě, moc jim to přeju :D

    OdpovědětVymazat
  7. už několik let :) ale až teď jsem začala přicházet na fantomácké blogy :D předtím jsem byla spíš takovým zasněným zpívajícím stvořením, které svou učitelku zpěvu přiváděla k šílenstí otázkami typu: "A kdy budeme zpívat Think of me?" teď už si učitelka zvykla :D

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Tak to já tak moc své fantomáctví veřejně neprojevuji :D

    OdpovědětVymazat
  9. já taky ne. na koncerty mi učitelka dává zásadně Mozarta nebo Janáčka, a ani od jednoho z nich jsem zatím neviděla (neslyšela) skladbu, která by měla s FO něco společného. o mém fantomáctví ví jen učitelka zpěvu, pár mojich kámošek a moje rodina (která je denně vystavena mým hlasivkám, které projevují nebývalou odolnost a vytrvalost :D)

    OdpovědětVymazat
  10. [10]:už to tak bude :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky