Podívejme se na to dospěle :D

Musím uvést jisté věci na pravou míru. :D Včera mi BJ na Facebooku jen tak docela mezi řečí sdělila, že trpím kylismem a to už dávno.
(A to jen proto, že teď dělám na FB menší Kyle-spam. :D).
Zaprvé ještě úplně mimo mísu musím poznamenat, že pojmenovávat si své fangirligování po nějakých hercích podle jejich jména tak, aby to znělo jako nemoc je asi světový unikát pocházející z blonďaté hlavinky naší BJ. Seriously, zamyslete se nad tím. Karimlooza, hadleyóza, kylismus či kylóza (osobně preferuji kylismus, zní mi to lepšejc :D)? Co nám českým fantomákům schází do počtu, vyvažujeme zápalem!!! :D

Takže vám docela upřímně vyložím karty, a vy zjistíte, že to s kylismem nebude zase tak horké. :D
Prvně jsem na Kyla přišla, či lépe řečeno vzala řádně na vědomí když se na Broadwayi slavilo 10 000 představení a já s ním viděla video, kde se strašně mile usmíval a ještě rozkošněji mluvil o Fantomovi a dala to sem na blog. Pokud si ještě dobře vzpomínám, tak BJ napsala, že je to velmi sympatický Raoul, ale když si ho vygůglila, tak jí to přešlo, že zase tak pěkný není. Už jsem ho chtěla bránit, ale znáte to, fantomisti Raouly nebrání. :D
Pak na Kyla nevím jak znovu přišla s BJ řeč tak jsem si pustila pár jeho videí s Tristou a Marni a jejich AIAOY, které jsou jedny lepší, než druhé. Ale všechny mají společného jmenovatele - neúměrnou rozkošnost Kyla, jeho úsměvu, jeho všeho!! :D

Ale proč usuzuji, že nejsem úplně ztracená fangirl, tudíž kylismem trpící. Protože Kyle má svoje rezervy a já je nepřehlížím ve slepém fanouškovství, což je základním projevem nemocí nezasaženého mozku, right? :D
Na Kylovi hned vidíte, že Raoul je jeho první pořádná role. S FO má vééélikou zkušenost, hrál tam totiž asi každou mužskou roli, kterou mohl. Kromě Erika, sure.
Aukcionáře, drobné postavičky z Hannibala či Masquerade, které sotva zaznamenáte, dokonce i podváděného manžela v Il Mutovi - na co si vzpomenete, to Kyle ještě jako člen company prostřídal. A z nejmenší role jakou si umíte představit vikomtem....to je risk, že ano.
I když Kyle Raoula hraje už nějaký zhruba rok, tak se pořád nedá říct, že by se v té roli stoprocentně vyzpíval. Slyšela jsem dost jeho audií, kterých tedy bohužel není zrovna moc a musím říci ano - občas mu nějaký ten tón nevyjde, jak by si přál, když si na to dává přehnaně pozor zní jako bez emocí....je to tak.
Docela pravidelně se mu záhadným způsobem nedaří věta "Let me see her!".
Nevím čím to, ale když ji zakřičí, tak mu vždycky přeskočí hlas, což prostě ve výsledku nezní jak by mělo. Když se rozhodne pro jistotu to tak hlasitě nehřímat, tak už je to OK, ale to pak není ono. Tahle věta má být poslední záchěv hněvu, zoufalství, naprostá krajní situace, takže když to řekne klidněji, tak to ztrácí na efektu. Yop.
Viděla jsem i jedno jeho nekvalitní video z Final Lair, kde sebou na oprátce škubal trochu přehnaně, zkrátka a dobře řekli byste, že přehrává.

You see? Bohužel se toho na něm dá najít a bohužel má chudáček můj malý své jak se to říká hatery, kteří mu to dávají sežrat. :'(
Není perfektní, ale kdo kruciš je?
Podle mě, to co jsem vypsala nejsou zase tak strašné věci, řekla bych, že jsou to drobnosti které se dají vypilovat a není třeba kvůli nim tak vyšilovat. Četla jsem recenze, podle kterých i taková úžasná Gina Beck ve svých začátcích ve FO byla docela podprůměr, čemuž se mi ani věřit nechce.
Říkám: přesto všechno, dejte mu šanci!

Na závěr: ano, Kyle hraje Raoula jinak, ale copak je nějaký předpis, jak ho hrát?
I don't think so.
Hraje ho spontánně jak to právě cítí, je to šíleně zamilovaný mladý muž, co pro svoji lásku udělá cokoliv a takový Raoul má být, none?

Ale jak vidíte, dívám se na něj poměrně střízlivě, right? Nejsem zase tak úplně...lost.
Ovšem zapírat nic nebudu, slabost pro něj mám. Yop. :D

Komentáře

  1. Myslím, že kylóza není až tak úplně můj vynález. Už staletí se u nás používá slovo kýla a já jakožto zažraná lingvistka mám důvod domnívat se, že Kyle je právě tím, od koho bylo to slovo odvozeno :DHehehehehe, ten článek je vážně legrační - pochopila jsem, že záměr byl přesvědčit nás o tom, že kylózou netrpíš, ale je to "trochu" zabité závěrečným obhajováním ve stylu "má své mouchy, ale ty ve výsledku nestojí za řeč, když se to vezme kolem a kolem, vlastně to ani chyby nejsou" :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  2. Je kjut, aký dlhý článok si jeho obhajovanie vyslúžilo. :D Chm, aj fantomisti majú právo obhajovať Raoulov, ktorí sa im páčia, ja som kedykoľvek pripravená obhajovať Hadleyho. (aj keď to netreba, na to je tu BJ. :D)
    Kyle je veľmi rozkošný, má peknotný úsmev a charizmu. (Nie som z neho nejako prehnane namäkko, ale na monitor sa usmievam, keď pozerám nejaké video. :D) Takže  ho kľudne aj naďalej obhajuj a znižuj tak počet haterov. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ó ano, pana chotě si obhájím vklidu sama. :D :D (Za sedm hodin a čtřicet šest minut bude Podzimní pohádka o BJ!)Ještě k tomu, jak se mi Kyle nelíbil, když jsem si ho vygůglila: já jsem totiž našla takovou tu fotku, jak je tam on v tom suprčupr saku, ale nebyla to fotka z představení - a tam on se tváří hrozně škrobeně a neraoulovsky.

    OdpovědětVymazat
  4. Hele, nesrovnávej Kyla s kýlou, laskavě! >< :DJo, asi vím jakou "škrobenou" fotku myslíš. :D Ale nikdy nevíš, třeba mu řekli, ať se tak tváří! :D Určitě za to nemůže! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Nesrovnávám, jde pouze o jazykovědné zamyšlení se :D"Héj, Kyle, netvař se tak přirozeně! Zkus se chvíli tvářit, jako kdybys nehrál Raoula!" - asi tak? :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  6. ceocon0in_wa Jennifer Henneberry link
    allytachi

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky